{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
229 visninger | Oprettet:

Når man har en stædig mor :( {{forumTopicSubject}}

Mig og min mor købte sammen Diana uden at vide hun var i fol, vi skulle bare have en hygge hest/pony. 3 mdr. senere kom den lille mand så, og jeg er super glad for ham og vi har besluttet os til at beholde ham.
Han er nu 3 mdr. og har endnu ikke fået lov til at gå sammen med andre heste da Diana er meget aggressiv overfor andre heste. Nu er der så en på rideskolen med et lille føl på 8 mdr. der gerne vil have den ud sammen med min lille hingstemand og Diana.. Jeg syntes det er en super idé, da han trænger til det og jo skal lære at gå sammen med andre heste.
MEN det syntes min mor ikke er en god idé og det vil hun bare ikke have.. Vi er også blevet uenige om hvornår han skal fra Diana, jeg mener han skal fra når han er omk. 6 mdr. min mor mener omk. 8-9mdr hvilket jeg syntes er synd for Diana da han allerede nu er næsten ligeså stor som hende og lidt hård ved hende.
Vi har fundet et super sted til ham, hvor han skal gå med masse andre hingste føl og jeg er bange for han får kultur chok hvis han ikke får lov at gå med andre heste inden han skal derud..
Min mor vil heller ikke have jeg lader ham stå alene i boksen hvis jeg skal ud og ride på Diana, hun er bange for han kommer til skade da han stejler op af lågen når Diana ikke er der. Jeg har så i smug forsøgt de sidste par dage at lave Diana stå uden for lågen så han stadig kan se hende og han er da også nok urolig og stejler en smule, men slet ikke så slemt som det har været.. MEN det vil min mor heller ikke have. Og jeg syntes ikke rigtig jeg bare kan gøre det da hun hjælper til rent økonomisk.

uha.. havde lige en masse jeg skulle af med!!!
Undskyld det blev så langt.... men jeg er helt i vildrede..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man har en stædig mor :(
Kommentér på:
Når man har en stædig mor :(

Annonce