{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

fortæl mig lidt... {{forumTopicSubject}}

jeg kom sådan til at tænke på, hvordan jeg egentligt kom til at ride.... og blev egentligt pludselig forbavset over hvor meget det bare har taget mere og mere af min tid, og mere og mere er blevet en del af mit liv...og kom til at tænke på hvorfor jeg igrundet begyndte og ja mange andre ting....

hvorfor begyndte du at ride????

og hvordan ikke mindst, jeg mener ikke om du var god fra starten og det, jeg mener, altså hvad var det ved ridning der bare fik dig igang, startede du på rideskole, er det hjemme lært hvordan...

og hvorfor valgte du lige den hest du rider idag????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fortæl mig lidt...
  • #2   3. jun 2005 tja jeg selv blev ringet op en aften da jeg var 14, af en af min fars kollegaer, og han spurgte om jeg ville have en hest, og hvad siger lille naive Ditte så.... JA..... uden overhovedet at ane hvad jeg gik ind til, det eneste erfaring jeg havde var at jeg havde redet som 6 årig i 1 1/2 år... nå men 14 dage med slid og slæb for at lave stald og fold, så stod der en pony i min indkørsel, ups tænkte jeg.... hun var så sød men ups ups hvordan hulen passer man en hest arghhhh.... så bøger og veninder i sving, hjælp fra alle sider, og der gik ikke lang tid før der var fuldstændig tjek på det, hun manglede hvertfald intet...!!!
    og så var det ridningen det gjalt, ha det kunne jeg da nemt klare.... troede jeg"""" men nej jeg havde ikke sidet på en hest i 6 år, så ja jeg havde det ikke rigtigt længere, så der måtte jeg også have hjælp af venner og familie med heste tække, men jeg lærte det og har da også fået prof undervisning sammenlagt 9 måneder... så deeet....

ja den første hest valgte jeg jo så ikke selv, men var utrolig glad for den lille pige alligevel, hun var min lille skat, og hende jeg rider idag Bellstar valgte jeg med det samme jeg så hende, jeg var faktisk ude at se på en oldenborger, men på marken sammen med gik den smukkeste lille næsten sorte hest, som stod og kiggede så sødt på mig, med hendes smukke store øjne og nysgerrige ører, der var jeg solgt, så istedet for at komme hjem med en kontrakt på den store oldenborger vallak, ja så havde jeg en kontrakt på den smukkeste lille traver tøs.... jeg kunne ikke have valgt bedre hest.....

de 3 andre er selvfølgelig også mine men min bror rider Donna, min mor rider for det meste Bell, og Asterix, ja han er jo bare vores lille hygge fis, som vi går ture med...

• #3   3. jun 2005 jeg begynte fordi min familie altid har været en ridefamilie, min mor red indtil hun fik mine søstre, og mine søstre red.. nu rider min ene søster ikke længere, men hjælper mig.. så det var naturligt (:

• #4   3. jun 2005 Vi var lige flyttet her til og min far kendte vores nabo som havde hest pension..

Der gik en gammel avlshingst (fjordhest) på den gang omkrin de 25år..
    JEg skulle prøve en tur på ham og en første gang stak han af med mig.. Havde aldrig prøvet at ride før..
    Men jeg havde bare ved i manen jeg slap tøjlerne fordi jeg var bange for at falde af.
    Min søster og bror skyndte sig løbe ned til mig som nu var kommet ned i den anden ende..
    De var bange for jeg var sur, men nej det var jeg ikke!

JEg sagde bare " det var sjovt"
    Og siden den gang har jeg elsket heste og at ride..

Bare trist den hest er død nu!

Han døde for godt 3år siden..
    Han blev flyttet fra min nabo's hestepension fordi ham og ejeren ikke kunne sammen, han døde af ENSOMHED!
    Virkelig trist død, han var vant til jeg og min søster så til ham hver dag og gav han rugbrød hver dag, og pludeselig var vi der bare ikke..
    Da jeg så ham køre væk græd jeg som et vandfald.

Jeg ¨å ham aldrig mere og et par mr. efter fik jeg at vide han var død..

Han var den bedste hest, man kunne gøre alt ved ham. Selv om han var gammel var der meget krudt i ham..!
    Årh ja savner ham virkelig.. Sidder og har tåre i mine øjen bare af det her.. :')

• #5   4. jun 2005 hvor sørgeligt )': .. kan virkelig godt forestille mig det.. TRO MIG! har prøvet præcis det samme.. gud hvor er man knust!!
    stakkels hest, og stakkels dig..

Kommentér på:
fortæl mig lidt...

Annonce