{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

Din vurdering? {{forumTopicSubject}}

det er absolut ikke fordi at jeg går med salg i tankerne men det er jo altid rart at have en cirkapris i hovedet ikk?(:
Men jeg vil gerne have en vurdering af min 15-års vallak De Light. Han er, efter hvad jeg har fået af vide, en blanding af Araber, Oldenborg og Traver. Et fantastisk match, en Oldenborgs rolige sind, og en Arabers gnist, og en Travers kæmpeflotte trav:D - Det skal siges at han SAGTENS kan galopere!:D

Men han er en hest der har gået igennem en kæmpe rejse fra jeg købte ham! Da jeg købte ham kunne han knapt galopere og trave i ridehallen, og gå til biddet forstod han intet af. Nu går han i dressur øvelser op til LA, dog har jeg aldrig startet hverken spring eller dressur med ham, da jeg ikke selv har følt mig klar. I spring har vi sprunget 150 uden tøven, og i almindelig træning springer vi gerne 110 cirka, men øver selvfølgelig også højdesprængning oa andre springøvelser.
Jeg har kørt ham til i år, hvilket han intet sagde til, og er blevet kørt med flere gange i løbet af året, han er dejlig nem at køre med.
vi er ofte oppe på væddeløbsbanen i Ålborg foor at få luftet futterne, det er en af hans ynglingsting. Det nyder vi selvfølgelig begge to:D
Vi træner distanceridning, hvor vi får "undervisning" af Malene dom er Dk-mester i distance. Der rider vi 20-30 km, med gennemsnitsfart på cirka 9 km i timen. Så han er i rimelig god kondi.

Han er en virkelig fornuftig hest, som jeg tør sætte nærmest alle op på. Han er dog ikke en begynder hest, da han skal have lov til at komme ud at få luftet futterne i hans tempo.

Jeg håbere på jeres vurdering, i behøves ikke "overvurdere" ham, det skal være en sandsynlig pris(:

Tak på forhånd:D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Din vurdering?
Kommentér på:
Din vurdering?

Annonce