{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sadelmager, Aarhus rideudstyr. Carsten
  • #1   1. aug 2009 Jeg synes han er rigtig god. Jeg har brugt ham flere gange til at tjekke mine sadler og har også lige købt en sadel inde ved ham, som han skulle tilpasse.
    Jeg har prøvet en anden udover ham, men han sagde ikke rigtig noget og det gør Carsten i hvert fald. Han fortæller hvordan sadlen ligger og hvad der mangler før den kommer til at ligge rigtigt og hvordan den skal ligge og sådan noget.

• #2   1. aug 2009 hende i kronborg udstyr skal du ikke bruge har jeg hørt hun sælger noget bare for at sælge har jeg hørt

• #3   1. aug 2009 Kan også anbefale ham feks efter et styrt uden skade fik jeg ham til at tjekke om hjelmen var sikker når jeg IKKE var landet på hovedet og han tjekkede den uden at sige jeg bare skulle købe en ny af sikkerhedsgrunde så jeg vil anbefale ham

• #4   1. aug 2009 Christina: Hvis man ikek skulle sælge for at sælge, hvorfor så drive forretning? Synes hende i Kronborg er god, men Ingdams er klart toppen. Kan absolut ikke anbefale Carsten, som jeg har beskrevet før.

• #5   1. aug 2009 Jeg er blevet undervist i sadelmageri af ham, og kender flere der har fået lavet sadler ved ham..
    Og ville kun sige godt om ham!

• #6   1. aug 2009 team rork: jo men vil gerne købe gode ting til mig og min hest vil gerne have den rette vejledning. men er oxo kun hvad jeg har hørt

• #7   1. aug 2009 Line dupont:
    Ved du om kan stopper skævt tit?
    Hvis han laver fejl, kan de så rettes uden regning?
    Er han evt god til engelske sadler? (windsor elite)

• #8   1. aug 2009 Altså, jeg ville uden tvivl vælge Ingdams, de er mere professionelle end Carsten, og så undgå fejlene?

• #9   1. aug 2009 men ingdams har ikke nogen prisliste? tror ikke jeg har råd... hvad koster de forskellige tinghos ingdams?

• #10   1. aug 2009 Ring til dem og spørg.
    Kan ikke helt se fidusen ved at spare på sadler, når de penge man sparer skal gives ud til dyrlæge og kiropraktor, når sadlen har ødelagt hestens ryg. Så hellere give en smule mere i starten.

Men Kronborg kan også anbefales, mener at hvis man selv kørr til Skåde rideklub (hvor hun holder til) så koster det ikke særlig meget at få hende til at kigge på det. Men ring da for guds skyld, man kommer da ikke langt hvis man ikke tør ringe til flk og spørge hvis det hele ikke står på internettet.

• #11   2. aug 2009 Altså jeg ved at dem der har fået stoppet ved ham her været glade for det..
    Mener der var en der havde en elite han stoppede om, så han skulle ha erfaring med disse.
    Men mere ved jeg ikke..

• #12   2. aug 2009 hehe, nej. smiley har hellerikke noget med at ikke turde?? smiley Har ikke tænkt mig at spare... vil bare have en sadel der passer, og jeg bor i østjylland... ingdamms er på sjælland smiley kommer til at koste meget i køre penge.

• #13   2. aug 2009 Vil absoult ukke anbefale ham.. Red med en windsor elite sadel på en pony en gang. Carsten havde passet den til osv osv.. ponyen kunne sagtens gå med den da.. efter noget tid begyndte ponyen på ikke at trave ordentligt igennem og var nærmest helt stiv bagtil..
    Vi var efterfølgende ude ved en kiropraktor der sagde at det var sadlens skyld. Sadlen var for lang og for stor til ponyen.. den trykkede ham voldsomt på lænden. Hun sagde så at var jeg blevet ved med at ride i den sadel havde ponyen fået slidgigt i ryggen.. Siden det har jeg ikke brugt Carsten.. Kører i stedet ud til Michael Brodi der holder til ude i Horze butikken i Århus

• #14   2. aug 2009 Ingdams kører ofte på ture rundt i hele DK. Da vi havde dem ude, skulle de også en tur til Nordjylland bagefter. Men ring og hør hvor meget dte koster, det kan være du bliver overrasket.

• #15   2. aug 2009 Karsten har omstoppet og bom-ændret min Kieffer og jeg har været godt tilfreds hver gang.
    En enkelt gang har stopningen ændret sig efter 14 dages brug og det fik jeg rettet med det samme uden beregning, så super god service.

• #16   2. aug 2009 Carsten er den eneste jeg har brugt som jeg har været tilfreds med.. Jeg har ikke haft nogen problemer med ham.
    Men Michael Brodie er ikke ret god synes jeg. Han kiggede på min sadel og han kiggede bare også sagde han der skulle hvidt kopfjern i og den passede ligeså dårligt da det var blevet skiftet som inden han kom og kiggede.

• #17   19. okt 2009 ja carsten er en rigtig dygtig sadelmager, jeg er også blevet undervist af ham i sadelmageri, og han har lige haft min Windsor elite til omstopning og det har han lavet til perfektion. og hvis der er fejl på eller den alligevel ikke skulle passe til din hest så ordner han det uden ekstra gebyrer

• #18   8. nov 2009 Jeg har prøvet at kontakte Tanja Kronborg og Micael Brodie, i forbindelse med at en sadel skulle repareres.
    Jeg havde jo fået de var så dygtige til deres arbejde og gave god serivce.....
    Da jeg kontaktede Kronborg via telefon, var hun simplethen så ubehøvlet. Jeg fik afvide at det var spild af tid at reparere så en gammel sadel og at det var meget bedre at købe en ny af hende. - hun havde overhovedet ikke set min sadel.
    Nå, jeg opsøger så Brodie....han gad knap nok og se sadelen, og det havde han egentlig ikke tid til....
    Hmmm, så prøvede jeg at ringe til Karsten. Jeg kunne bare komme med sadelen og det vil ikke koste mig at han kiggede på den.
    Den blev repereret for billige penge, fungerede rigtig fint efterfølgende.
    Jeg har idag haft ham ude til sadeltjek, og jeg var bestemt ikke skuffet.
    Og alt det han forklarede mig at tingene skulle være, var akurrat det samme som ham jeg var til kursus ved i 2002, Skals Sadelmageri.
    Han sagde at, hvis jeg fik problemer med det han lavede, vil jeg få omstopning ude beregning, da det var vigtigt at holde øje med, hvordan hesten reagere efterfølgende. Nogen gange var det yderst lidt der skulle gøres.
    Han spurgte også om jeg havde problemer med venstre side af hesten, da han kunne se at den ene sadelpude var skæv, og det måtte jeg jo svare ja til.

• #20   2. feb 2010 Nu bliver jeg jo helt nervøs, jeg vil nemlig gerne have min Amerigo sadel omstoppet, men bor i Østjylland, og vil gerne have en der komme ud og ser sadlen på hesten.. Hvem kører ud, jeg har hør meget godt om Brodie og han har mange års erfaring, men er helt i tvivl nu.. Det jeg skal have lavet er, at sadlen skal omstoppes bagtil, så den kommer mere op bagi.

Hjælp??

• #21   24. mar 2010 Nu er der vel ikke en af jer som har Carstens nr?
    Skal simplehen ikke finde det. og butiks nr virker ikke. (:

• #22   13. apr 2010 Butikken har lukket, ellers ligger den ikke hvor den har gjord.. Og vil bare lige sige jeg har haft brugt ham to gange, og det har bare ikke været godt.. Han har tilpasset min sadel til min hest to gange, hvor det bare ikke var godt!! så måtte få en anden sadel mager ud, og hun måtte så sige at den sadel jeg havde slet ikke ville kunne komme til at passe min hest.. så det ente med min hest fik ondt i ryggen af sadlen, og jeg måtte bruge en masse penge på kiropraktor:( fordi han ikke kunne se den ikke ville kunne passe ham.. så synes ikke i skal bruge ham.. kender også mange andre der har haft problemer med ham..

• #23   14. apr 2010 Har brugt ham før, har aldrig haft problemer ..

Kommentér på:
Sadelmager, Aarhus rideudstyr. Carsten

Annonce