LYKKEN! {{forumTopicSubject}}
Jeg er bare nødt til at dele min glæde med jer
Jeg har en skøn traver på 10 år, som havde fået dødsdommen af dyrlægen pga gigt i det ene forben. Han ville dog lade ham gå sommeren over, da han ikke havde smerter. Min verden brød fuldstændig sammen, da han er mit et og alt, og jeg tænkte at det kunne virkelig ikk være rigtigt, så jeg tog sagen i egen hånd.
Jeg blev enig med mig selv om at jeg ville prøve en healer, jeg ved ikk lige hvor meget jeg troede på det, men det kunne jo på ingen måde skade min hest, og jeg ville gøre alt for at redde ham!
Jeg kontaktede en healer, som sagde hun skulle bruge 3 gange, så var han rask... Ja ja, tænkte jeg, men gik ind i det med åbent hjerte.
2 dage efter første behandling travede han rundt på folden. Tilfælde var jeg sikker på.Men det skete altså nogle gange, og det havde han ikke gjort i meget lang tid.
Haltheden forsvandt langsomt, og min hest havde pludselig glæde i øjnene. Det kunne ikke være rigtigt, så jeg fik min kusine ud for at se på ham. ( Hun vidste intet om healeren ). Hun synes på ingen måde han var halt, og hun synes han så så godt og flot ud, og hun sagde at det lyste ud af ham, at han havde det rigtig godt.
Så blev jeg nødt til at få dyrlægen ud, som heller ikk vidste jeg havde haft healer på ham. Han stod stort set med åben mund, og sagde ordret " Jamen, han er jo stort set rengående, han skal IKKE aflives "! Der måtte jeg græde! Min elskede hest skulle blive hos mig!
Så nu tror jeg fuldt og fast på, at der er mere mellem himmel og jord end man lige går og tror!
Healeren har reddet min hest, og jeg er hende evigt taknemmelig!
Min hest og jeg er begyndt at ride små ture igen, og mit liv er perfekt nu!
jun 2004
Følger: 18 Følgere: 19 Heste: 8 Emner: 114 Svar: 362
Jeg mistede min elskede hest af tarmslyng sidste år
okt 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Heste: 2 Emner: 11 Svar: 56
jan 2005
Følger: 39 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 91 Svar: 2.098
Det er jo svært at tro på sådan noget når man ikke selv har evnerne, men når man får sådan en historie, kan man jo ikke andet end glæde sig og gi' den branche noget credit.
okt 2008
jul 2005
Følger: 30 Følgere: 102 Heste: 7 Emner: 185 Svar: 1.583
Ja undskyld, men den der er ren tilfældighed. Gigt patienter har gode og dårlige perioder/dage. Im sorry, men min mening.
okt 2008
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 499 Svar: 5.512
Jeg overvejde ogsaa i en periode at fa healer ud til min, men jeg gjorde op med mig selv at jeg ikke troede nok paa det, og er derfor sikker paa at det ikke vil hjaelpe. Men hvor fantastisk at det har gjort noget godt for jer!
jul 2009
Følger: 136 Følgere: 121 Heste: 2 Emner: 63 Svar: 607
LYKKEN!