{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

LYKKEN! {{forumTopicSubject}}

Jeg er bare nødt til at dele min glæde med jer smiley

Jeg har en skøn traver på 10 år, som havde fået dødsdommen af dyrlægen pga gigt i det ene forben. Han ville dog lade ham gå sommeren over, da han ikke havde smerter. Min verden brød fuldstændig sammen, da han er mit et og alt, og jeg tænkte at det kunne virkelig ikk være rigtigt, så jeg tog sagen i egen hånd.

Jeg blev enig med mig selv om at jeg ville prøve en healer, jeg ved ikk lige hvor meget jeg troede på det, men det kunne jo på ingen måde skade min hest, og jeg ville gøre alt for at redde ham!
Jeg kontaktede en healer, som sagde hun skulle bruge 3 gange, så var han rask... Ja ja, tænkte jeg, men gik ind i det med åbent hjerte.

2 dage efter første behandling travede han rundt på folden. Tilfælde var jeg sikker på.Men det skete altså nogle gange, og det havde han ikke gjort i meget lang tid.

Haltheden forsvandt langsomt, og min hest havde pludselig glæde i øjnene. Det kunne ikke være rigtigt, så jeg fik min kusine ud for at se på ham. ( Hun vidste intet om healeren ). Hun synes på ingen måde han var halt, og hun synes han så så godt og flot ud, og hun sagde at det lyste ud af ham, at han havde det rigtig godt.

Så blev jeg nødt til at få dyrlægen ud, som heller ikk vidste jeg havde haft healer på ham. Han stod stort set med åben mund, og sagde ordret " Jamen, han er jo stort set rengående, han skal IKKE aflives "! Der måtte jeg græde! Min elskede hest skulle blive hos mig!

Så nu tror jeg fuldt og fast på, at der er mere mellem himmel og jord end man lige går og tror!
Healeren har reddet min hest, og jeg er hende evigt taknemmelig!

Min hest og jeg er begyndt at ride små ture igen, og mit liv er perfekt nu!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LYKKEN!
Kommentér på:
LYKKEN!

Annonce