{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Halsdækken slider man af.
  • #1   25. jan 2011 Ta halsstykket af, hun klare sig nok uden

• #2   25. jan 2011 sy silke på indersiden

• #3   25. jan 2011 man kan købe en "hals-undertrøje" det kræver så bare at hesten går med grime på folden..
    Det er ligesom en alm. undertrøje den sidder bare oppe fra ørene og hele vejen ned med halsen.
    -den bliver spændt fast i grimen for ikke at glide ned, og derfor skal man også være opmærksom på at grimen ikke bliver trukket tilbage og irritere hesten..

min chef havde ingen større succes med den, men det var da det forsøg værd....

• #4   25. jan 2011 Tag halsen af for guds skyld.. Har alt imod dem. Da jeg mødte min hest havde den 3 totter hår som man.. Det må have gjort nas at gå med..

Hvad gjorde man uden hals dækkener...

• #5   26. jan 2011 Vi havde samme problem sidste år da han gik med dækken med hel hals og jeg gav halsen skylden. Halsundertrøjen blev prøvet uden nogen effekt. Så i år svor jeg at han skulle have lov at beholde sin man, for det ser godt nok bøvet ud når der mangler 4-5 rosenknopper midt i det hele.
    I år har vi så købt Rambo Wug (lille hals der går en smule op + er helt blank i foret) tænkte det ville være lykken, da han bliver våd på bringen i regnvejr/snevejr hvis der ikke er hals på.

Men nej han fik ikke lov at beholde sin man og ser nu igen sådan her ud

(link fjernet)

og vi må igen vente til sidst på sommeren for at der kan laves ordentlige rosenknopper...

Dækkenet klemmer jo ingen steder, men det passer lige med det sted hvor halsen sidder og går lidt frem og tilbage når han spiser med hovedet ved jorden.

• #8   26. jan 2011 Sanne Svendsen:

Det er jo så Rambo vi har - wugmodellen med lille hals som desværre også slider. Rhino som han har i overgang gør det samme, så skal man undgå sliddet skal det helt være modeller der ikke går op på halsen har jeg fundet ud af.

• #9   26. jan 2011 Det er ikke kun kvalitetsdækkenerne der ikke slider manen af..

Jeg ahr et billig dækken fra 4horses, med hals, og hendes man ser fuldstændig ud som i sommers smiley

• #10   26. jan 2011 Havde samme problem sidste sommer.
    Jeg endte med at klippe hele manen af da dæknet kom af. Så voksede den rigtig pænt ud igen.
    Ved ikke om det ender ligesådan i år, men ind til nu ser det fint ud..
    Kommer selvfølgelig an på, hvor "hys" du er med manen, men jeg kan i hvert fald sige, at det hjælper at klippe den af smiley Det ser selvfølgelig ikke så godt ud de første par måneder, men den kommer jo ud igen

• #11   26. jan 2011 Mange tak for alle jeres svar! Tager halsen af hende med det samme så smiley

Kommentér på:
Halsdækken slider man af.

Annonce