{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

Lidt forskellige spg omkring kørsel avl mm :) {{forumTopicSubject}}

Ja nu ryger min trailer tilsalg her når udendørs sæsoner(for stævner) slutter, og i disse tider er det ikke det nemmeste at komme af med en trailer, selvom den ikke ligger i den dyre ende.

MEN!
Jeg arbejder om natten, og kørte og tænkte på at ville forsøge at bytte min trailer til en (helst) ride og kørevant 3'er pony inkl vogn ; eller ponyen + penge oveni til køb af vogn og seler.
Skal selvfølgelig ikke ride den selv, men har en knægt på 4 år, som ponyen var tiltænkt til. smiley
Tanken var at købe en måske lidt ældre og sød hoppe, som har haft føl før, som jeg kunne lave et føl på, som knægten kan ride på, når føllet så bliver gammelt nok.

Nå men, mit EGENTLIGE spørgsmål kommer så nu smiley
Hvis det nu lykkedes for mig at finde sådan en hoppe, og smider hingst på den - hvordan så med at køre for vogn? Må de det? Eller er det helt udelukket?
Ved godt at de må rides på, bare man jo selvfølgelig tager omstændighederne i betragtning, men ridning med en 4-5 årig er jo ikke nødvendigvis det mest krævende for en pony smiley

Håber nogen kan hjælpe.. og ikke kun at i TROR at det er sådan.. Vil gerne vide med SIKKERHED at landet ligger sådan indenfor netop dét! smiley

Btw, forsat god mandag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt forskellige spg omkring kørsel avl mm :)
Kommentér på:
Lidt forskellige spg omkring kørsel avl mm :)

Annonce