{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
515 visninger | Oprettet:

Folk tager ingen hensyn!!! {{forumTopicSubject}}

Åhhhh.. jeg hader de personer som bare køre "120km"i timen forbi os der kommer ridende.... fx. her for nylig red min mor og min søster og jeg en dejlig hyggelig tur.. men så kunne jeg godt høre der kom en bil med meget hurtig fart, jeg spurgte min mor om jeg skulle give den tegnet så den sank farten.. men min mor troede den ville gør det af sig selv.. men neeej neej.. den kørte MEggaa hurtig og HELT tæt på os.. vores heste blev heldigvis ikk bange.. men hvis jeg lige haved vendt min stigebøjle, så haved jeg ridsed bilen.... vi blev alle 3 lidt forskrækket.. så min mor kom visdt til at give personen "fingren" uppps.. men det var virkelig ubehaligt.. hallo tager folk ikk hensyn.. jeg ved godt at ikk alle ved man skal sanke farten.. når nogen rider.men man skal da ikk fræse klods op af os IDIOT!!!!!!!!!!!
er jeg den enste som har oplevet det`???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folk tager ingen hensyn!!!
  • #1   3. aug 2006 Jeg bor på landet, hvor alle kender alle, og kun dem så bor der kommer. For det meste kører folk ikke hurtigt forbi når jeg rider smiley

  • #2   3. aug 2006 Nej , er du ikke !
    Jeg har også oplevet det, op til flere gange faktisk !
    - og folk fræser bare lige forbi en, pisse stærkt, selvom der er sat de der færdselsskílte op med en hest på!
    En af mine veninder & hendes hest, døde pga. sådan en ulykke.
    smiley :'( smiley :'(
    Der kom en bil drønende i fuld fart, mod hende og så mig.
    Vi ku' sagtens hører den, og vi troede da også han sank farten, men det gjorde idioten ikke. - så han kørte direkte op i min veninde Anja, og så kom hendes stigbøjle til at hænge fat på en eller anden underlig måde i bilen, så hende og hendes hest blev slæbt efter bilen.
    Manden bag rettet, opdagede først at han havde en rytter & en hest slæbende efter før det var forsent.
    Anja var blevet mast under hestens vægt, og desuden var hun også blevet påkørt af bilen, så hun var desværre død da jeg nåede hen til dem. - Hesten hun red, var ikke helt død endnu, så jeg ringede efter dyrlægen, og en ambulance, men kunne næsten ikke få fremstammet hvor vi var osv. pga. jeg græd så meget . !
    smiley
    - Savner hende utroligt meget smiley


  • #3   3. aug 2006 Til Nikoline og Anna... What.. ej hallo den idiot er da dum.. sorry men sådan noget hidser miig op... ej hvor synd for dig og don veninde :(.. snøøøft. forfærdligt.. vi har desværre ikk sådan et skilt hvor jeg rider.. men nogle folk er nok ligeglad med skiltet... Ej måske var det dumt af min mor at give den person "fingren" menm hallo hvis der var sket nogen.. det haved jo været forfærdlig.. jeg syndes bare den person haved godt af det..

  • #4   3. aug 2006 <i> .,

    jeg oplever det ogå tit ..
    jeg er ligeglad , men helt ærligt kan de sku godt lige tænke dig om .. hvis der havde redet en pige der ikke lige havde styr på hesten , eller hvor hesten var bange ..

    jeg er kold , jeg giver dem også fingeren ..
    hvordan skal de ellers kunne lærer det ? ?


  • #5   3. aug 2006 Mia (tvilling med Maja<3<3) N
    Tak - Savner hende helt vildt meget !
    smiley
    Og hesten var os' utrolig dejlig, og virkelig skøn!
    Men siden da, har jeeg altid både stoppet dem, givet dem fingeren, og råbt efter dem, hvis de kører så stærkt !
    for er dælme kold i røven nu!
    Der skal bare IKKE ske flere af de ulykker jeg og Anja var ude for ! !


  • #6   3. aug 2006 Ja det er vildt træls.. og i sær hvis det larmer når i de kørerstærkt! jeg har engang prøvet hvor scheik sprang over en grøft fordi der kom en latsbil der i hvertfald ikke overholdte fartgrænsen og ikke nok med det så drejede den ikke lidt væk fra hesten som de fleste gør. det var ikke sjovt men han er ikke nage for noget i trafikken mere.. dete r rigtig dejligt smiley

  • #7   3. aug 2006 Nikoline: ej hvor frygteligt smiley

  • #8   3. aug 2006 nikoline og Anna.. jeg forstår diig virkelig godt.. det måtte være RIGTIG svært at komme over :(... jeg prøved også hvor der stod en camping vogn halvvejs uden på vejen.. da jeg red mod den kunne jeg mærke Kissproof (min hest) syndes den var lidt farlifg.. men så kom der en bil.. jeg bad den om at stoppe.. det gjorde den så også lidt.. men da jeg så var halvvejs forbi den.. så kørte den hurtiog forbi.. han forstod visdt ikk at jeg ment han skulle blive der til jeg var forbi.. det var det sikkerste for hans bil og min hest.. men der skete heldigvis ikk noget .. Puuha.. jeg syndes virkelig også det var godt gjor af min mor.. hehe nogle skulle virkelig overveje at få dem en ny hjerne.. hvor de måske Fatte at de skal sanke farten

  • #9   3. aug 2006 *Camilla HMR * :
    Ja. Jeg var os' vildt forskrækket, og ku' slet ik' finde ro.
    Ku' slet ik' forstå hvad der var sket med Anja, og Sheik som hendes hest hed.
    Jeg var helt totalt blank, var ik' i skole i over to måneder, og fik psykologhjælp pga. jeg virkelig havde fået sådan et chok.
    Så det var et stort chok for mig, at se min veninde og hendes hest dø.!


  • #10   3. aug 2006 Mia (tvilling med Maja<3<3) N :
    Forstår det godt !
    Hader sådan nogle mennesker !
    Ansøger dig li' -


  • #11   3. aug 2006 Mia (tvilling med Maja<3<3) N :
    Hm , ka' ik' ansøge ?


  • #12   3. aug 2006 Nikoline: det må godt nok heller ikke være 'sjovt' at se sin veninde og hendes hest bare sådan dø

  • #13   3. aug 2006 *Camilla HMR *
    Nææj, var det bestemt heller ik' .


  • #14   3. aug 2006 Ja - det er mange som godt kunne lære at tage hensyn til de ridende ryttere. Dog er nogle også flinke til at sætte farten ned, men det er langt fra nok der er gør det. Mange farer bare afsted..

  • #15   3. aug 2006 oplever det tit når man f. eks. rider tur.. rider en heest der nemt bliver bange så det ikk så fedt..


  • #16   4. aug 2006 Ja det er træls.. men synes også folk som sætter farten helt ned kan være lidt irriterende.. det kan også gøre hesten bange.. selvfølgelig er det værst med dem der køre stærk.

  • #17   4. aug 2006 Nikoline & Anna .

    EJ.. hvor skrækkeligt!!! Stakkels dig.. og hende og hesten.. det må være en forfærdelig oplevelse!


Kommentér på:
Folk tager ingen hensyn!!!

Annonce