Slagsmål {{forumTopicSubject}}
Nogen der har nogen ideer til hvad jeg gør??
Vi har ponyer hjemme, for hyggens skyld, så de rides ikke.
De går i 2 store åbne bokse - løsdrift, det skal kunne fungerer uden de er for ondskabsfulde overfor hinanden, ellers går idyllen fløjten.
Mistede min hoppe her i efteråret og fandt en lille sød sort pony til selskab til min vallak. Her er ingen problemer de blev hurtigt gode venner.
Havde været i kontakt med flere da jeg ledte efter en ny og lod mig overtale - friste til at købe en mere.
Skimmel vallak, halv islænder 4år.
Han skulle kunne med alle heste, være meget god af sig og altid trække sig når der var ballade.
Sådan virkede det måske også den første uge. Han er ikke intresseret i de andre heste og lignede et stort spørgsmålstegn hvis vi ville røre ved ham eller kom med foder.
Min gamle vallak som egentlig er lidt svag og noget mindre har han respekt for, men ikke den lille hoppe.
Skimlen har nu vænnet sig til jeg fodre. Han er decideret ondskabsfuld over for hoppen, får hende trængt op i en krog og sparker løs.
Jeg har åben stald, løsdrift, men hvor ponyerne kan placerer sig flere steder og blive fodret. De sidste dage her virker det somom han er mere intresseret i at få hende myret inde i et hjørne og sparke bide løs. Vi har ændret på stalden flere gange for at forsøge at undgå det.
jeg prøver også at placerer ham alene i den ene side, men slagsmålet når så at finde sted inden...
Ligenu er jeg virkelig træt af det,både igår aftes og tilmorgen har han sparket noget træværk ned da han sparkede ud efter hende, så der er virkelig knald på.
Sælgeren havde haft skimlen fra føl. De har mange heste og jeg tror de har gået mange heste på en stor fold, sommer- vinter og er fodret med wrap.
Måske har den simpelthen for svært ved at vænne sig til så anderledes forhold...
Han virker ret sky, og egentlig ret forsigtig overfor mig, ikke noget med han bider eller sparker der, lige indtil han ser en af de andre komme.Så glemmer han man er der..
Nogen gode foreslag.
Jeg kan ikke skille dem ad, så er der ingen ide i at have ham da jeg ikke skal ride, og det kan heller ikke lade sig gøre her med hverken stald eller fold
mar 2010
Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 68 Svar: 2.363
feb 2007
Følger: 34 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 205 Svar: 2.417
nov 2010
Følger: 26 Følgere: 26 Heste: 7 Emner: 75 Svar: 610
Syntes du skal få ham solgt, evt til et større sted og hvor han kan komme i boks.
Slagsmål