{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
753 visninger | Oprettet:

salgs annoncer med ikke for gode billeder {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg kigget lidt på heste her inde, ikke fordi jeg skal købe.

Men jeg undre mig over hvor lidt folk gør ud af billederne. Jeg ser en hest med hjælpe redskaber. som glide tøjler, chambon osv... Det er ikke noget der chamere til at købe når der rides med det.

Eller1 enkelt billede af en sjask våd hest som mere eller mindre ligner en drukken mus.

og jeg kunne blive ved. Jeg syntes salget virker useriøst, når man ikke gøre mere ud af det. Eller er det bare mig og mit sælger gen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  salgs annoncer med ikke for gode billeder
  • #1   30. nov 2011 Hvis vi nu siger at der var 2 annoncer der var næsten ens, altså hestene skulle minde om hinanden og begge lyde til at være lige det man søger, men den ene annonce har ikke billeder og den anden annonce har billeder, hvor hesten ligner et øg på flere af billederne, pga. dårlige vinkler, momenter osv.
    så ville jeg meget hellere ud og se på den uden billeder smiley

Så på det punkt syndes jeg at dårlige billeder skader mere end ingen billeder smiley

• #2   30. nov 2011 ved jeg ikke men vil give dig ret i det med chambon osv.
    bortset fra det synes jeg selv at det er skidesvært at få taget et ordentligt billede af pru-fuen som jeg kan være tilfreds med, han gider bare ikke stå stille når man skal fotografere ham...*SUK*

• #3   30. nov 2011 Nej det er IKKE kun dig og dit sælgergen!! i så fald har jeg det samme gen, kan simpelthen krumme tæer over folks annoncer / og der tilhørende billeder.. eks. laaaaaaangt borte í den fjernest ende af folden står en velredet hest... JA!! den prik på billedet i højre hjørne, eller super godt gående hest der glor ud af en mørk boksdør!!

• #4   30. nov 2011 Helt enig!
    Og hvis køber, som jeg, er lidt nørdet når det kommer til bygning, vil det bare gøre det så meget lettere at kigge heste, hvis bare folk ville tage 1 godt billede af hesten set fra siden, UDEN udstyr, hjælpetøjler osv!!

• #5   30. nov 2011 Hvis jeg skulle sælge hest ville jeg da klart have billeder på annoncen som var gode og som varrierede, f.ek et fra fold et under ridning i alle tre gangarter.....

Ikke at man kan se hvordan hestens gang er, men så det vækker interesse hos eventuelle købere

• #6   30. nov 2011 det er hesten der skal sælges, ikke billederne smiley

• #7   30. nov 2011 Line- det har du ret i, men førstehåndsintrykket er nu meget vigtigt synes jeg......

• #8   30. nov 2011 ja, det er korrekt, men førstehånds indtrykket kan også blive for godt! ved selv hvor meget vi gik op i billederne dengang vi havde din felicity smiley

• #9   30. nov 2011 Line Lauth P: du køber vel heller ikke bukser uden at ha set dem først vel? og bukser er der masser af, de er næsten i enhver butik, men du ved som regel hvad du vil ha, og ser du noget du kan li, så er det dem man prøver ;o)!

• #10   30. nov 2011 Sådan ser jeg det ikke smiley

• #11   30. nov 2011 Nå så det er dig der har haft hende :))

Selvøflgelig kan man godt gå for meget op i billederne, men hvis der bliver gjort lidt ud af billederne "sælger" det nok lidt mere..

• #13   30. nov 2011 Er det en ridehest jeg køber, forlanger jeg også som det mindste at der er et billede af hesten fra siden så man kan bedømme ben, proportioner og overlinje. Er billederne dårlige kan jeg vælge annoncen helt fra uden at have læst teksten

• #14   30. nov 2011 Jeg har skam ikke haft hende, min træner red hende op, dengang helle havde hende, inden sofie begyndte at ride hende smiley

Kommentér på:
salgs annoncer med ikke for gode billeder

Annonce