{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
388 visninger | Oprettet:

Så får vi besøg af tandlægen {{forumTopicSubject}}

Ja, ENDELIG har jeg fået arrangeret af en uddannet tandlæge til hesten smiley
Det kommer til at foregå på torsdag og jeg glæder mig bare SÅ meget :-). Vi har altid "bare" brugt en dyrlæge til raspning af tænderne..

Andre, der har glæder sig til tandlæge besøg eller har haft gode oplevelser med det, som I vil dele? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så får vi besøg af tandlægen
  • #1   30. apr 2012 Jeg kan i hvert fald kun anbefale at man bruger uddannet tandlæge i stedet for dyrlæge.
    Min gamle hest havde så alvorlige problemer med tænderne efter at de var blevet ordnet af dyrlæge i et par år at han måtte aflives.

Så godt valg med en tandlæge. Held og lykke, du bliver glad for det! smiley

• #2   30. apr 2012 Har haft utrolig gode oplevelser med heste tandlægen.

Havde en dyrelæge ud og tjekke min tidligere hoppe fordi hun var sur og tvær på bidet. Han kunne ikke finde noget. Hun havde to ulvetænder. Hende jeg har nu spiser bedre pga heste tandlægen da hun fik rettet fortænder som var skæve og gjorde at hun tabte maden.

Vi for besøg på næste onsdag smiley

• #3   30. apr 2012 har lige haft en hestetandlæge ude i fredags for første gang (har altid brugt dyrlæge) og om hun så ikke finder ud af at min snart 11 årige pony har gået rundt med en ulvetand siden den var plag? og at tanden sidder et rigtig skidt sted og er slidt så der kan gå betændelse i? der har heldigvis ikke været noget at mærke på ponyen, men synes det er utroligt at min dyrlæge bare har overset den i alle de år? den har fået rapset tænder 2 gange om året de sidste 6 år

• #4   30. apr 2012 Nadia & mustangen: frygtet lidt det samme vil ske for mig, men om alle omstændigheder er jeg glad for at jeg nu får en rigtig tandlæge ud smiley

Kommentér på:
Så får vi besøg af tandlægen

Annonce