{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opstaldning i eller nær Hvidovre
  • #4   7. maj 2012 Kender du stedet? Er det godt?


  • #5   7. maj 2012 Kan ikke anbefale stevnsbogård, man må ikke få at vide, hvad præcis hestene får at spise, de får ikke hø, når græsfoldene er græsset ned, og ja der er mange ting, som bestemt ikke er hestevenligt.

    Brøndby Ny rideklub skal du også holde dig fra, staldmiljøet er forfærdeligt, flere heste er blevet syge af det. Deriblandt min egen.

    HVR og Lysholmgård er nogle af de bedre steder her i Hvidovre. Dog stadig ikke steder, hvis ville lade mine heste stå, hvis det ikke var absolut nød, men jeg er også meget kræsen smiley


  • #6   7. maj 2012 hvr http://www.hvr-rideklub.dk/
    loke står der selv


  • #10   7. maj 2012 Der er Stevnsbogård, lysholmgård men det er svært at få boks der! Tavlebakkegård men tror de skal lukke i 2013 ): Ellers ville det være det du søger der, og ride er der rideskolen HVR men det er også svært at komme ind der, men ja på Stevnsbogård må man ikke vide hvad de får af spise smiley Men som part (som jeg er på stedet) er det et skønt sted! Stå aldrig på Brøndby ny rideklub! Må jeg ikke vide hvem der søger opstaldning?

  • #11   22. aug 2013 Jeg skal have min hest opstaldet på stevnsbogaard og har fået af vide de får hø også selvom de går på sommergræs?

  • #12   8. feb 2014 Det gør de ikke smiley

  • Thea A
    Thea A Tilmeldt:
    dec 2017

    Følger: 1 Svar: 2
    #13   11. dec 2017 HVR skal bruge penge og derfor er der privat heste også men der er flot og de skal nok snart få lavet om fordi at boksene er lidt små slf ikke for privat hestene. Så er der rigtig god fold god mad og gode hjælpere hvis man vil ha det. Så er der en indendørs ridebane med højtaler. Der er to udebaner så lægger der en skov/Stig næsten hved siden af der er bus tæt på flot stald god bade værelse en rytter stue med dejlig varme lys sofa gratis vand og kopper så kan man tage the kaffe nudler ovs videre med for der er mikroovn ovn elkæde opvasker skåle terlerkner kopper knive gafler sker

Kommentér på:
opstaldning i eller nær Hvidovre

Annonce