{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sadel mager i Kolding området.
  • #1   8. jul 2012 Sadelmageriet Dannebro. hun har endda et pressure pad som bruges under prøvning af sadel mm. smiley

    Vil rigtig gerne selv ned til hende med min for at få tilpasset min springsadel, men kan simpelthen ikke finde nogen fra århus som kan køre min hest derned :s hun kan nemlig ordne ens sadel på 2 dage hvis hesten er opstaldet hos hende


  • #2   8. jul 2012 Ved du nået om hvad hun tager for det og sådan ? måske et link til en hjemmeside ? smiley

  • #3   8. jul 2012 Du kan jo søge "sadelmageriet dannebro" på google. Synes ihvertfald ikke at hun er dyr.

  • #4   8. jul 2012 Hejsa

    De her er gode - syntes generelt at det er dyrt at få tilpasset sadel, men her får du også hvad du betaler for - har kun rosende ord smiley

    http://www.seidel-sadler.dk/

    mvh Charlotte


  • #5   8. jul 2012 ja Karina (sadelmageriet dannebro) er dygtig, hun er uddannet i sverige, og der oppe er de virkelig dygtige. jeg har selv søgt ind på den skole, dog uden held, men jeg forsøger igen til næste år:) så går der 3-4 år og så er jeg også uddannet sadelmager, lige nu gør jeg det kun som hobby. jeg er en at de få som rent faktisk har styr på det med sadler og udstyr. køre jævnligt rundt i landet og prøver sadler, og folk er altid tilfredse, skal både se sadel på hesten i bevægelse, med og uden rytter. samt den skal prøves uden underlag, og så kan man se/mærke derefter om den har trykket forkerte steder, men det der presure pad er dælme smart:)

  • #6   8. jul 2012 Jeg har desværre ikke gode erfaringer med dannebrog hun anbefalede mig en sadel som jeg købte i god tro, men det gjorde den ikke og oven i det stoppede hun den skævt. .

    Mvh cherie - rytter ib Anatomisk Rigtig ridning/Balance ridning - næste mini kursus m. Teori og trænning af hest d. 14 juli fra kl 9.00
    Skriv til mig hvis der er interesse.


  • #7   8. jul 2012 Seidel sadler, er ikke uddannet:/

Kommentér på:
Sadel mager i Kolding området.

Annonce