{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
480 visninger | Oprettet:

Salgs kontakt hjælp vigtig !!!!! {{forumTopicSubject}}

Hei jeg har Kjær min deilige pony på afbetaling og har holdt til mine aftaler . Men i begyndelsen i denne mnd ringet jeg til hun som " eier" han og sier jeg har alle pengene men det var før jeg vist jeg skulle skille Meg smiley og jeg ringer til bage i dag og sier jeg har ikke di pengene pga dette så jeg betaler som vi har avtalet men da sier hun Nei hvis du ikke betaler di pengene pga hun hadde over trek på sin konto men alt dette med afbetaling står på kontrakt og advokat har en også. Kan hun hente hesten ? Og kan hun bare forlange pengene altså alle sammen selv det ikke står i en kontrakt ? Hva ville dere gjordt ;(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Salgs kontakt hjælp vigtig !!!!!
  • #1   17. sep 2012 Beklager, men forstår ikke ret meget af det med alle de fejl i teksten. Så kan ikke rigtigt hjælpe

• #2   17. sep 2012 Snak med en advokat. Synes din tekst er meget uforståelig.. undskyld!

• #3   17. sep 2012 Det kan hun ikke når I har kontrakt på afbetaling.. Og det kan aldrig blive din skyld hun har lavet overtræk på sin konto!!

• #4   17. sep 2012 går ud fra hun er fra norge folkens siden meget af det er norsk.. men nej hvis det står i en kontrakt og i begge har skrevet under så er der ikke så meget at rafle om, men tag en snak med advokaten alligevel..

• #5   17. sep 2012 Hej, jeg har kær, deilige pony på afbetaling, og jeg har holdt til mine aftaler. Men i begyndelsen i denne måned ringede jeg til hende som "ejer" ham og siger jeg har alle pengene, men det var før jeg vidste jeg skulle skilles, så jeg ringer tilbage i dag og siger jeg har ikke de penge pga. dette, så jeg betaler som vi har aftalet. Men da siger hun, nej, hvis du ikke betaler de penge pga hun havde overtræk på hendes konto men alt dette med afbetaling står på kontrakt og advokat har en også. Kan hun hente hesten? Og kan hun bare forlange pengene altså alle sammen selv det ikke står i en kontrakten ? Hvad ville i have gjort?
    ______

Jeg spørger helt random, er du nordmand? Det kan godt lyde sådan.

Og nej, hun kan ikke hente hesten. Hvis hun gør, må du gå til din advokat, eller i værste fald, politiet. smiley

• #6   17. sep 2012 Og folks, så svært er det altså heller ikke at forstå, hvis bare man prøver smiley

• #7   17. sep 2012 Beklager det nok Mitt norske smiley men jeg prøver en gang til . Jeg har købt en pony på afbetaling og i kontrakten står det 1000 kr pr mnd . Og begyndelsen i denne mnd ringet jeg og sa jeg havde alle pengene , men så skal jeg skille Meg og har ikke pengene . Jeg ringet til bage i dag og forteller hende hva som har hendt. Hun sier Nei jeg skal have alle pengene pga jeg har over træk på kontoen . Men på køb kontrakt står det 1000 kr mnd og dem har jeg holdt. Kan hun hendte ponyen ? Og kræve alle pengene når det står annet på køb kontrakten ?

• #8   17. sep 2012 ja snak med din advokat.. hun kan ikk forlange alle pengene på en gang

• #9   17. sep 2012 hvis kontrakten er underskrevet af begge parter og en advokat har en kopi, kan hun ikke ændre det uden din samtykke... har I ikke ændret det til trods for at du sagde du kunne betale resten så kan hun intet stille op ud over at vente på at du betaler som kontrkaten foreskriver...

og ja folkens... læs teksten et par gange hvis i ikke forstår så går der et lys op for jer... :O)

vigtigt for dig som køber nu er at du holder et ekstra vågent øje med hesten, for at du ikke skal til at ud i noget med tyveri, og politi og alt det skidt...

• #10   17. sep 2012 Ja . Men jeg har måske tenk og flytte han efter dette. Vi begge har skrivet under. Og vi har ikke skrivet at jeg skulle gi henne alle pengene nu. Jeg hadde pengene hvis ikke jeg skulle betale dep på en lejlighed osv. Jeg er rigtig bange for og miste han .

• #11   17. sep 2012 nok ikke en dum ide at flytte ham... og lad vær at oplyse de andre i stalden om hvor du flytter ham hen, før der er faldet ro på igen, måske du så vil flytte ham tilbage...

• #12   17. sep 2012 Synes du skal ringe til hende igen og forklare. Sig du er rigtig ked af det, men du har simpelthen ikke mulighed for det alligevel. Håb at hun forstår, og sig til hende at du nok skal give hende alle pengene hvis du får dem. smiley

• #13   17. sep 2012 At hun har overtræk på hendes konto er jo ikke dit problem, umiddelbart vil jeg sige du har ret til at fortsætte med at betale de 1000kr, når vdet nu står i kontrakten, men om ern mundtlig aftale så er gældende er spørgsålet, jeg tror jeg ville høre en advokat ad:-) pøj med det

og folkens, så svært er det altså heller ikke at forstå:-)

• #14   17. sep 2012 Nå har jeg ringet til henne for andre gang . Men hun sier Nei. Pga hun har lovet banken di pengene ;( men jeg sa at vi har en kontrakt vi begge har skrivet under men det måtte jeg selv finne ud af ,hvordan jeg skaffet di pengene smiley

• #15   17. sep 2012 Det var da lidt for dumt af hende at bruge pengene før hun havde dem i hånden!! Hun har åbenbart ikke meget forståelse for din situation, æv..

• #16   17. sep 2012 Så må du kontakte din advokat. Det kan hun ikke gøre. Sikker da en idiot smiley

• #17   17. sep 2012 Når I begge har skrevet under kan hun ikke forlange dem.

• #18   17. sep 2012 Så længe I begge har underskrevet, så står du sikkert i din sag.
    At hun har brugt nogle penge, som hun ikke har, det kan jo ikke være din hovedpine. Men du kan jo altid ringe til din advokat og høre, hvordan du skal forholde dig til situationen.
    Er du utryg ved, at have ponyen, hvor den er nu, så kan du jo flytte den, til et sted, som sælger ikke kender.

• #19   17. sep 2012 Hvis du har afbetalt mindre end 20% af købesummen må hun i hvertfald ikke hente den. Hvis du har betalt en udbetaling på min. 20% ejer hun juridisk hesten indtil den er afbetalt.
    Mht til kontrakten så spørg den advokat om hun kan forlange alle pengene og evt. hente hesten hjem når I har skrevet under på andet. Det er jo sådan set Jeres indbyrdes aftaler der står i den og burde gælde med underskrifterne. Men alligevel er der lovgivning indenfor købeloven og den tælle jo også meget i en evt. retsag. Pøj pøj med det hele.

• #20   17. sep 2012 jeg tænker bare at hvis hun ikke engang kan skaffe de penge hun har i overtræk (sælger) så har hun sq da heller ikke råd til at hente hest under alle omstændigheder for der skal jo betaldes opstaldning og transport.

Du må forklare hende at hun ikke kan forlange det bare fordi hun har overtræk, for det har jo intet af gøre med dig. smiley
    Det var straks noget andet hvis du ikke havde overholdt afbetalingen. Vil sige at du står med esset i din hånd smiley

• #21   17. sep 2012 Jeg har betalt hver mnd over min nett bank så der har jeg kviteringer på dette. Hvorfor skal det alltid være så mange problemer med sælgere ? Jeg har vært helt ærlig fra dag en. Hun sier selv hun er kendt pony avl her i dk i sport pony. Men hun har flere til salg men får ikke solgt nogen af dem.

Kommentér på:
Salgs kontakt hjælp vigtig !!!!!

Annonce