{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
471 visninger | Oprettet:

Stævner! {{forumTopicSubject}}

Hej HG!<3 Jeg har noge spørgsmål angående stævner:-) Jeg vil bede jer om at skrive det så jeg forstår hvad i snakker om, da jeg let bliver forvirret! :I Altså ikke sådan noget fornemt hestesprog som kun dem der har redet i tyve år forstår smiley Skal forhåbentlig til min første springstævne snart:-)
Tak på forhånd!:-)

Hvad er rytterlicens + ryttermærker og hvor kan man få det henne??

Er det dumt at starte med en LD??

Hvor lang tid ville i sige der skulle gå før man måtte gå højere op med ponzen??

Hvad skal vise oppe i klubbens kontor udover hestepas, vaccinationsbog og tilmelding til stævnet?

Hvad er Ekvipage??!!

Vil i skrive alle metoderne?

Hvad nu hvis man er sådan en som mig der let glemmer nogen ting FX banen....:D

Ville jeg gøre klogt i at tage en erfaren rytter med som kan hjælpe mig..

Ville det være klogt at tage afsted her den 1/2 December..?

Det skal lige siges at jeg har redet i syv år. Min pony er 23 og har astma men vi går til springundervisning over på Hylkeridecenter...Det går egentlig meget godt:-)

Knus Team Belci Hood!!:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stævner!
  • #2   15. nov 2012 Er det dumt at starte med en LD??
    Nej, LD er en god start.

Hvor lang tid ville i sige der skulle gå før man måtte gå højere op med ponzen??
    I starter, hvad du føler i er klar til. Hvis det er LD - så starter du LD, indtil du enten er udklasset eller til du ikke vil starte LD mere. Og hvis du føler i er klar til LB - så starter i LB. Det er helt op til dig, hvad du føler i kan starte.

Hvad er Ekvipage??!!
    Det er hest og rytter.

Hvad nu hvis man er sådan en som mig der let glemmer nogen ting FX banen....
    Gå banen grundigt. Se andre springe banen. Øv banen i hovedet mange gange på opvarmningen. Hvis du glemmer den, når du er på banen, så kig efter tallene nede i bunden af springet og kig efter de røde og hvide flag på toppen af springet.

Her kan du læse lidt om, hvad de røde og hvide flag bruges til: http://www.hestegalleri.dk/forum/generel-diskussion/911956-roedt_og_hvidt_flag_whaaat

Ville jeg gøre klogt i at tage en erfaren rytter med som kan hjælpe mig..
    Ja, det er en god idé, at have en erfaren rytter til at gå bane med dig og til at hjælpe dig på opvarmningen.

Ville det være klogt at tage afsted her den 1/2 December..?
    Hvis du er klar. Det er kun dig selv der kan bedømme det smiley

• #3   15. nov 2012 Hej piger!<3 Tusind tusind tusind tak for alle de virkelig gode svar!!!!:D I aner ikke hvor stor en hjælp det lige var det der!<3
    Vidunderlige hestepiger altså...!<'3333

• #4   15. nov 2012 Det var så lidt. Held og lykke med stævnet smiley

• #5   15. nov 2012 Jeg synes så det hører med til alm. god opdragelse, at man går i sekretariatet OGSÅ til D-stævner og melder man er kommet, samt viser sine papirer.

• #6   17. nov 2012 hvad koster det at starte til et springstævne?

Kommentér på:
Stævner!

Annonce