{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.227 visninger | Oprettet:

Kan ikke ride/se min hest i 4 uger :( {{forumTopicSubject}}

En eller anden opmunter mig...

Ey altså alt er noget møg. Jeg var lige kommet så langt med min angst, og nu kan jeg om 4 uger sikkert starte forfra.

Vores bil blev stjålet i Fredags, dvs fra fredag og 4 uger frem sidder vi fast ude på landet, fordi vi ikke har råd til at leje en bil i den tid.

Heldigvis har Flash part på, som nu kan overtage ham de 4 uger, så han ikke står stille, men alligevel gør det mig enormt trist ikke at kunne se ham eller ride ham i 4 uger nu hvor det gik så godt smiley

Ikke nok med det har jeg tattoo termin på Tirsdag og aner ikke hvordan jeg skal komme der hen, dukker jeg ikke op mister jeg 50 euro og skal vente 3 måneder til næste termin.

OG jeg kan ikke komme til de behandlinger jeg skal til i 4 uger.

OG vi aner ikke hvordan vi skal hente min kæreste om weekenderne nu.

Og og og.

Spørg lige om jeg er total rundt på gulvet? Ikke nok med det er min oplader netop gået itu til min PC, og min reserve oplader lå i bilen og vi har intet tv da vi blev enige om hellere hurtigere internet og så kunne man se tv der over.

Så jeg sidder her hjemme, er syg, uden tv, uden computer, uden at kunne ride min store dreng og aner ikke hvordan jeg skal se min kæreste.

Man skulle jo tro vi havde familie der ville hjælpe, men nej der måtte vi tro om. Så juhu 4 uger sidder vi fast midt ude på landet smiley

Det eneste der holder mig bare lidt oppe er at jeg har de andre heste hjemme så jeg idet mindste kan pusle om dem når jeg er rask igen, og at vide om 4 uger har vi nok en ny bil eller i det mindste vores gamle bil igen INKL min oplader forhåbentligt!

Dooorh måtte lige ud med det, og beklager stavefejl, det er altså svært fra mobil .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan ikke ride/se min hest i 4 uger :(
Kommentér på:
Kan ikke ride/se min hest i 4 uger :(

Annonce