{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sand i maven
  • #1   7. maj 2013 Det foreskriver de godt nok på emballagerne.. Min dyrelæge sagde udrensning i 14 dages tid og så bare behandle forebyggende..
    Så jeg har givet min 100gr i 14 dage og er nu gået ned på det halve, som jeg vil give i 2-3 uger, så stopper jeg igen..
    Der er jo ingenting der er godt at give hele tiden..
    Så vil jeg få foretaget en ny gødningsprøve om nogle måneder... Hvor jeg godt kunne finde på at starte op forebyggende lige op til...

• #2   7. maj 2013 Hvis du køber dem fra Blue hors er der en fantastisk fodervejledning med + et målemære! Så der kan man slet ikke gå galt i byen smiley

• #3   7. maj 2013 min hest fik det sidste år han fik loppefrøsskaller:)

• #4   7. maj 2013 Da mine heste går mest af tiden på jordfold, fik jeg anbefalet fra min dyrlæge at give dem 50 ml (ikke gr) loppefrøskaller dagligt forbyggende, hvor jeg skal blande dem bare ind i færdigt opløste roepiller lige før jeg give det til heste. Det betyder, at jeg ikke giver vand til loppefrøskaller, jeg blander dem bare tørt med færdigt opløste roepiller. Det skal jeg gøre uden tidsfrist, bare dagligt. Jeg har aldrig haft problemer med sand i maven siden jeg gøre det.

• #5   7. maj 2013 jeg giver også mine 100g når der er tvivl eller der er bevidst der er sand i tarmen, vedligehold ligger på 50g smiley

Kommentér på:
Sand i maven

Annonce