{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vil tjæne penge i daggg
  • #1   20. maj 2013 Samle flasker!

• #2   20. maj 2013 Jeg tror du et opslag er mere end rigeligt! Du behøves ikke lave 2.

• #3   20. maj 2013 Ja samle flasker, du kan jo tage en veninde med, det er jo hyggeligt mig og en veninde fik engang lidt over 120 kr.

Lave et lille loppe-marked smiley det er og en god måde at få penge på.

Lave en kage-bod, man kan sælge kager, nødder, saftevand.

Lufte hunde, det er super sjovt der kan man tage 30 kr per hund smiley

Lave nogle pligter for mor/far

Være heste passer, også super hyggeligt :-), 35-40 kr i timen ville jeg sige smiley

Håber du finder ud af noget

• #4   20. maj 2013 Hurtige og lette penge....... Det tror jeg vi alle sammen gerne ville have... Men sådan hænger verdenen altså ikke sammen.

I det andet indlæg skriver du at du vil tjene kr. 500 men mangler kr. 600.......
    Du må spare sammen over en periode og dermed tjene de 600 kr. ved hårdt arbejde - ligesom alle andre.

600 kr. er mere end mange tjener på en hel dag - så enten er du ung og godt naiv .... eller også må du være meget forkælet.

Mit råd er derfor : puds de gamle ridestøvler så de kan holde noget tid endnu.

• #5   20. maj 2013 Jeg lavede loppemarket i sidste weekend, og der tjente jeg næsten 400 kr.. så det kan du jo også lave

• #6   20. maj 2013 Den nemmeste måde er vel ved at sælge nogle ting. Ellers kan du jo tilbyde at gøre noget for folk du kender. Vaske bil, gør rent i huset, slå græs, lufte hund og den slags.
    Hvis det er noget der haster du skal bruge pengene på så er din bedste mulighed nok at låne pengene, ellers så synes jeg det ville være det bedste at spare op over lidt lænegere tid.

• #7   20. maj 2013 du må ikke arbejde som 11 årig smiley

Kommentér på:
vil tjæne penge i daggg

Annonce