Suuuuuuuk... Kurt og kodeledsforvridning.... {{forumTopicSubject}}
Ja, Kurt fik i uge 16 konstateret kraftig kodeledsforvridning. Før det havde han haltet lidt on/off i tre uger. Han blev beordret ro i 3 måneder, og nu er der jo snart gået 10 uger, der jo altså næsten er de tre måneder, og der er bare INGEN forskel
Ved virkeligt ikke hvad jeg skal gøre, er snart ved at tude over at han bare ikke bliver bedre Vil jo ikke miste ham, og han kan snildt få lov til at gå og hygge sig i to år hvis det gør han bliver rask, eller resten af livet, så længe han ikke har ondt, men altså, lige nu ser han ikke ud til at blive en pony man kan bruge igen
Min mor har desværre sagt, at der nok ikke bliver puttet mange flere penge i ham med denne skade, eftersom vi inden for virkeligt kort tid har brugt over 10 000 kr. på ham (jaja, I know, "du har valgt hesten, den har ikke valgt dig." "Det er dit ansvar, og derfor skal du bruge pengene." osv., men man må jo også sige stop på et tidspunkt, og syntes egentligt allerede vi har gjort noget mange ikke ville gøre, i det vi har brugt over 10 000 kr. over kort tid på en shetlænder.)
Han er ingen fancy avlshingst, er uden stamtavle, har ikke nogle resultater ud over dem på dyrskuerne (dette er dog også gode resultater), men rent pengemæssigt er han overhovedet ikke ret meget værd. Men vi har valgt at bruge pengene på ham, fordi han er mere end et eller andet firbenet dyr der render rundt og æder græs.
Ved sgu ikke helt hvor jeg vil hen med det her, måske høre en masse solstrålehistorier fra jer der har oplevet en kodeledsforvridning
Så, jer med kodeledsforvridnings erfaring - kom gerne med en masse solstrålehistorier om hvad I har oplevet, dog også de dårlige, hvis det er.
nov 2009
Følger: 84 Følgere: 100 Heste: 10 Emner: 225 Svar: 5.259
Suuuuuuuk... Kurt og kodeledsforvridning....