{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

Ude om natten og inde om dagen {{forumTopicSubject}}

Hej jeg ville lige høre om der er nogle som har kendskab til om en tideliger forfangen hest kan gå ude om natten...?
Det er 3 år siden hun var forfangen men jeg vil helst ikke gøre noget dumt.
Jeg har desværre som de fleste af jer andre en masse bremser om eftermiddagen som hestene er godt træt af.
Vil jeg kunne have hende til og gå ude fra ca 21-11 eller...?

M.V.H

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ude om natten og inde om dagen
  • #1   12. jul 2013 Jah man kan jo sagtens. Har selv en hoppe som har været forfangen men hun går på døgnfold. nu går hun på græs fordi hun går med føl plus jeg har holdt hende i en slank udgave for hu kunne klare lidt ektra.
    men ellers kan du jo lade hende gå på jordfold det meste af dagen istedet..

Bare husk hvis den skal stå i boks så mange timer at giv den hø eller wrap i et sow feeder hønet.. da den hele tiden skal have noget og gumle på (og nej halm er ikke vidre godt)

• #2   12. jul 2013 Camilla du skriver halm ikke er godt gider du uddybe det?

• #3   12. jul 2013 Tak for svar smiley
    Pt går hun ude fra 7.30-21 og på gødet mark uden problemer, om natten står de på halm og får masse af hø smiley
    Hun er pæn og slank og viser ingen tegn på ubehag.
    Hvis hun skal gå ude i dagtimerne har jeg faktisk kun fra tidelig morgen og så til omkring kl 11 hun ville kunne gå i fred, og så forsvinder de møgdyr først ved 21 tiden smiley
    Jeg er overbevist om at der er mange som slet ikke kan være i fred for dem, dog er det ikke så slemt her, men kan se de trækker ned mod stalden her omkring middag, især hvis der ikke er en vind der rør sig.

• #5   12. jul 2013 Ville nok hellere udstyre hende med et insektdækken og en maske om dagen og pille det af til natten smiley

Kommentér på:
Ude om natten og inde om dagen

Annonce