{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  erfaring med urtefarm diabetic
  • #1   13. jul 2013 slet ingen?

  • #2   13. jul 2013 hvad med den fra hippolyt. Glucogard, den er bevist effektiv ved undersøgelser?

  • #3   13. jul 2013 tak men det kan ikke bruges smiley

  • #4   14. jul 2013 ingen erfaringer? smiley

  • #5   13. sep 2013 Kan se det er en gammel debat, men da jeg bruger det, vil jeg da lige fortælle min korte erfaring med det smiley
    Jeg brugte både gluccogard og equigard og han tabte sig også over 20 kg her i sommer på det. Men han blev grim i hud, pels og mistede sin energi. Jeg havde fået lagt foderplan af hippolyt selv. Så jeg valgte at blande hvert et gram af alt hvad han skal have. Han har også ems som din.
    Jeg fik lagt en foderplan, med vitaminer fra regulator complete og fik regnet ud hvor meget ekstra han skulle have og måtte få ekstra af e-vitamin, selen, b-vitamin, c-vitamin(hybenpulver), magnesium, biotin zink og så hans proteinbehov. Det er åbenbart disse vitaminer en ems hest skal have ekstra af. Derudover får han olie, urtefarm diabetic og så har jeg dækket hans proteinbehov ind med hø/2.slet wrap, urtelucerne fra, fiberpiller og horselux olielucerne. lidt gulerødder og urtebolcher får han også smiley Det lyder nok lidt voldsomt, men mange af tingene er i samme bøtter, fx magnesium, biotin og zink.
    Det har virkelig haft en helt utrolig effekt på ham, han har tabt sig yderligere, har meget mere energi og pels og hud er pæn igen. Tror virkelig diabeticen har haft en effekt, for fx er hans hylster/forhud ikke hævet mere. Men mindst ½ times motion er nødvendigt, man kan ikke fodre dem tynde.
    på halvanden måned har han tabt det sidste og er nu oppe og ha tabt næsten 40 kg siden foråret.
    Håber du kunne bruge det til noget smiley


  • #6   13. sep 2013 Hov, kan se du ikke skrev den havde ems, men gik nok bare ud fra det når den har fedtkam smiley

  • #7   13. sep 2013 Tusind tak for dit svar smiley
    Vi mener bestemt hun har EMS (i mildere grad), men for at hun ikke skulle gå alene i sommers har hun gået på græs og fået pavo sommerfit vitaminer og glucogard og har alligevel tabt sig næsten 50kg smiley

    Nu skal hun have pause fra glucogarden og får i stedet pavo care4life urtefoder og hø

    ved siden af får hun begrænsede gulerødder og urtefarm godbidder smiley


Kommentér på:
erfaring med urtefarm diabetic

Annonce