{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Lykken er at have en drægtig hoppe.... {{forumTopicSubject}}

Bliver nødt til at dele dette på HG - i dag er der nemlig sket noget helt fantastisk!
Efter et år med seneskade, genoptræning og flere mislykkede forsøg på ifoling af min gamle hoppe, måtte jeg igen have fat i dyrlægen.
Min 19 år gamle hoppe var nemlig blevet halt igen, og jeg var godt klar over, at det formentlig var hendes meget alvorlige seneskade, der var brudt op....

Her i sommer har jeg forsøgt at ifole hende for at få et afkom efter min skønne hoppe...men små 3 uger efter sidste inseminering viste hun sine sædvanlige kraftige brunsttegn, så jeg blev enig med dyrlægen om, at en drægtighedsscanning var overflødig.

I dag skulle hun så scannes omkring senen for at vurdere, hvor alvorligt, hendes tilbagefald var. Jeg var klar til at få hendes dødsdom - for dyrlægen var meget skeptisk.....

Skaden er heldigvis ikke så slem som frygtet, og dyrlægen vil derfor give hende en måned mere. Vi taler så om, at jeg bare gerne ville have haft et føl fra hende - og vi beslutter os for lige at håndprøve hende for en sikkerheds skyld.

Og så er det, at dyrlægen fortæller mig, at der ligger et lille føl i maven på min hoppe! Tror i lige, jeg blev glad? smiley :) smiley

Min dag vendte lige 180 grader. Fra at gå og frygte aflivning fik jeg nu det føl, jeg har ønsket mig. smiley

Min hoppe er åbenbart én af de få, der viser brunsttegn, selvom hun ikke er i brunst - og selvom hun altså er drægtig! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lykken er at have en drægtig hoppe....
Kommentér på:
Lykken er at have en drægtig hoppe....

Annonce