{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.338 visninger | Oprettet:

Fortrød du din første gang? {{forumTopicSubject}}

Min veninde og jeg laver et skoleprojekt om Jehovas vidner.
På deres hjemmeside påstår de at, mange af de unge, der har sex før ægteskabet fortryder. ((link fjernet)
Vi vil lige have understøttet den teori, såååå vi spørger jer!
Håber i vil svare! smiley

Fortrød du din første gang? Hvorfor/hvorfor ikke?
Hvor gammel var du?
Var du gift?
Hvorfor/Hvorfor ikke ventede du til du var gift?

(Dette emne er IKKE oprettet for at skabe diskussion. den kan vi tage et andet sted smiley svar venligst ikke, hvis du ikke har haft din første gang smiley )
På forhånd tak!! og glædelig jul smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fortrød du din første gang?
  • #1   14. dec 2013 Fortrød du din første gang? Hvorfor/hvorfor ikke? Nej det gjorde og gør jeg ikke. På det tidspunkt var det den rigtige person, og at jeg har valgte det på det tidspunkt har været fordi jeg følte det var det rigtige. Så kan man altid være bagklog, men nej fortryder intet.
    Hvor gammel var du? 14,5
    Var du gift? nej
    Hvorfor/Hvorfor ikke ventede du til du var gift? Jeg vil ikke giftes så det .. men igen, fordi det føltes rigtig på det tidspunkt var klar og jeg synes ikke man SKAL vente, hvis man har lyst, føler det er rigtig og er klar til at vide hvad man skal hvis noget skulle ende "forkert" såå ser jeg intet problem i at gøre det før ægteskab.

• #2   14. dec 2013 Fortrød du din første gang? hvorfor/hvorfor ik?:
    Jeg jeg fortryder ikke min første gang.. følte mig klar og det var den rigtig person.

hvor gammel var du?: 14

Var du gift?: nej.

Hvorfor/hvorfor ikke ventede til du var gift?: Fordi jeg følte mig klar der og det var den rigtig dreng.

Håber i kan bruge det til noget smiley

• #3   15. dec 2013 Fortrød du din første gang? Hvorfor/hvorfor ikke? Nej, det gør jeg ikke. Det var med min kæreste som jeg er sammen med i dag. Jeg kunne ikke have fundet en bedre person at miste min mødom med.
    Hvor gammel var du? 16 år
    Var du gift? Nej
    Hvorfor/Hvorfor ikke ventede du til du var gift? Nej. At blive gift er ikke noget jeg går og drømmer så meget om. Jeg mener også at det er vigtigere at det er med en person du er 100% tryg med, og som du ved du aldrig ville fortryde det med. Så kan en ring på fingeren være lige meget smiley

Kommentér på:
Fortrød du din første gang?

Annonce