{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.687 visninger | Oprettet:

Fortrød du din første gang? {{forumTopicSubject}}

Min veninde og jeg laver et skoleprojekt om Jehovas vidner.
På deres hjemmeside påstår de at, mange af de unge, der har sex før ægteskabet fortryder. ((link fjernet)
Vi vil lige have understøttet den teori, såååå vi spørger jer!
Håber i vil svare! smiley

Fortrød du din første gang? Hvorfor/hvorfor ikke?
Hvor gammel var du?
Var du gift?
Hvorfor/Hvorfor ikke ventede du til du var gift?

(Dette emne er IKKE oprettet for at skabe diskussion. den kan vi tage et andet sted smiley svar venligst ikke, hvis du ikke har haft din første gang smiley )
På forhånd tak!! og glædelig jul smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fortrød du din første gang?
  • #1   13. dec 2013 Fortrød du din første gang? Hvorfor/hvorfor ikke?
    Nej det gjorde jeg ikke. For jeg elskede ham som jeg havde min første gang med. Det var akavet, men det var okay. På en måde ville jeg gerne have ventet til jeg var ældre, men jeg fortryder ikke ligefrem smiley
    Hvor gammel var du?
    Jeg var 16.
    Var du gift?
    Nope.
    Fordi jeg elskede ham og ikke kunne blive gift som 16-årig. Og det er jeg glad for at jeg ikke kunne, for det holdt ikke.

• #3   14. dec 2013 Fortrød du din første gang? Hvorfor/hvorfor ikke?
    Nej, har jeg ikke gjort, at det ikke var den helt store fornøjelse eller behageligt er en helt anden ting smiley
    Hvor gammel var du?
    18.
    Var du gift?
    Nej.
    Fordi jeg ikke er særlig religiøs, og ikke rigtigt forbinder ægteskab og sex med hinanden om man kan sige smiley

• #4   14. dec 2013 Fortrød du din første gang? Hvorfor/hvorfor ikke?
    Jeg fortrød ikke personen jeg gjorde det med, for jeg er stadig sammen med ham, nu 5 år efter. Men jeg fortrød tidspunktet. Vi var ikke kærester dengang, og jeg fandt senere du af, at han på det tidspunkt havde noget med en anden også, som droppede ham dagen efter vi havde sex første gang.

Hvor gammel var du?
    15 år.

Var du gift?
    Nej.

Jeg havde hverken grund eller lyst til at vente, og jeg er ikke blevet opdraget til, at sex kun finder sted i et ægteskab. :o)

• #5   14. dec 2013 Fortrød du din første gang? Hvorfor/hvorfor ikke?
    min første gang var under tvang!!!! da jeg var 9år gammel. fortryder næh det kan jeg jo ikke det var ikke mit valg.
    min første gang frivilligt fortryder jeg heller ikke, jeg var nysgerrig på omådet, og der er ingen grund tila t fortryde noget man alligevel ikke kan undo.
    Hvor gammel var du?
    under 15
    Var du gift?
    nej og er det stadig ikke
    hvorfor skulle jeg vente, vi lever i et moderne samfund, hvor ting skal passe sammen, og alt for mange går fra hinanden fordi deres sexliv ikke passer. jeg afprøver også sko inden jeg køber dem

• #6   14. dec 2013 Fortrød du din første gang? Hvorfor/hvorfor ikke?
    jeg fortryder ikke min første gang jeg var tryk ved ham og jeg elskede ham
    Hvor gammel var du? 19
    Var du gift? nej
    jeg følte mig klar til det og jeg var tryk ved det og som sagt jeg elskede ham smiley

• #8   14. dec 2013 Fortrød du din første gang? Hvorfor/hvorfor ikke? fordi jeg viste han var min enste ene :)<3

Hvor gammel var du? jeg var 14 næsten 15

Var du gift? nej da :P<3

fordi han bare var den rette mand<3

vi har været sammen i et år nu og vi bor sammen hjemme hos mine forælder :)<3

profilbillede
  • #9   14. dec 2013 Fortrød du din første gang? Hvorfor/hvorfor ikke? Nej det gør jeg ikke, jeg elsker ham og elsker ham stadig, smiley
    Hvor gammel var du? lige fyldt 16 smiley
    Var du gift? Nej, man kan ikke blive gift der smiley
    Er ikke religiøs, og at have sex og blive gift er ikke noget der nødvendigvis hørre sammen smiley

• #10   14. dec 2013 Fortrød du din første gang? Hvorfor/hvorfor ikke?
    - OVERHOVEDET ikke. Det var perfekt, og med min ekskæreste som bare var den sødeste i verden

Hvor gammel var du?
    - Jeg var lige fyldt 16

Var du gift?
    - ... nej xD

- Kan ærligt ikke se nogen grund til at vente til jeg bliver gift.. smiley Kan slet ikke se meningen med det - hvorfor ikke skabe sig noget erfaring, så man kan give sin kommende mand noget der er noget mere... "spændende" (???), i stedet for en gang jomfrusex, der skal læres fra bunden? smiley (hæhæ... intet imod folk der venter til ægteskab, det er bare min holdning selvfølgelig!) - og desuden er jeg ikke religiøs overhovedet smiley

• #11   14. dec 2013 Fortrød du din første gang? Hvorfor/hvorfor ikke?
    Nej, det gør jeg ikke. Det var med min nuværende kæreste, som jeg stadig elsker den dag i dag smiley Totalt akavet, men han er helt nede på jorden omkring dette emne og lyttede 110% til mig.. Det betyder meget for mig.

Hvor gammel var du?
    16

Var du gift?
    Nej xD

Vidste jeg kunne stole på min kæreste, og ja.. ved egentlig ikke hvorfor. smiley Så vel ingen grund til at vente? Hvorfor skal bryllupsnatten (evt.) være akavet, hvis den i stedet kan blive 'perfekt', når du har prøvet det før? Det ville jeg da personligt sige var noget federe smiley

• #13   15. dec 2013 Fortrød du din første gang? Hvorfor/hvorfor ikke?
    Bestemt ikke. Det var kikset, intimt akavet og sjovt. Min kæreste og mig havde ikke snakket om det inden, det ene førte på en måde til det andet. Jeg kunne måske godt havde tænkt vi havde snakket om det inden, men på den anden side, vil jeg ikke bytte den oplevelse for nogen anden smiley
    Min kæreste havde dog lidt svært ved det bagefter, da han var 3½ år ældre en mig, og blev bange for om jeg havde følt mig presset eller skubbet ud i noget jeg ikke var klar til, det fik vi dog hurtigt redet ud.

Hvor gammel var du?
    Jeg var lige fyldt 16, en uge inden.

Var du gift?
    Nej.

Tja, i mit tilfælde spillede en masse faktorer ind. Jeg har haft en ikke så god oplevelse i min fortid, som desværre lidt havde presset mig til at være meget mere moden og virke ældre end jeg egentligt er, derfor var jeg også klar og følte et stærkt behov for sex meget tidligt. Jeg havde været forelsket i min kæreste siden jeg var 12, og min storesøster og ham var rigtigt gode venner, og hun syntes han var den sødeste fyr hun længe havde mødt. Så da vi blev kærester da jeg var 15, stolede jeg 100 % på ham, da han jo på en måde havde været en ven i alle de år. Samtidig var han 19 på det gældende tidspunkt, så jeg vidste han nok også gerne ville have sex, ikke at det på nogen måde pressede mig, nærmere gjorde mig optimistisk og vide at jeg ikke var alene om det, så jeg så ingen grund til at vente, når nu vi begge havde lyst og var klar til det smiley
    Desuden hænger ægteskab og sex ikke sammen i min verden, forstået som at jeg ikke forstår hvorfor de to ting bør være afhængige af hinanden.

Kommentér på:
Fortrød du din første gang?

Annonce