{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 års skue på Finstrupgaard
  • #2   23. jun 2007 Sophie Martine: Okay, fedt! smiley
    Hva går d ud på? smiley


    Claudia's Nougat hash klump + Nougat hest K: Øv os.. Kunne du ikke træne det væk? smiley


  • #5   23. jun 2007 Okay, ej hvor fedt! Hvor har det stået henne? Jeg er nemlig også ung i DV:-)

    Skal du så til grill festen d. 14. juli?


    Ja hende jeg skal have med, har ikke rigtig været i hænder, så hun var inde og blive striglet for første gang i hendes liv i dag... Men det skal nok blive godt inden skuet:-) Vi gør det bare "for sjov" for at lade hende komme ud og se verden og lade hende få en god dag ud af det:-)


  • #6   23. jun 2007 Hende kender jeg vist godt:-)

  • #7   27. jun 2007 Jeg har en super fin 2 års hoppe hendes mor er kåret med guld. Min 2 års hoppe er efter Blue Hors Romanov og hendes morfar er Blue Hors Romanov. Hun har vokset meget det seneste år, så jeg synes det vil være dumt at gå ud og presse hende til at vose noget. Så venter jeg heller til hun bliver 3, og så håber jeg hun går videre smiley


    Henriette *Stutteri Epos *: Har du aldrig haft din to års inde at strigle ? Hold da op, har den bare gået for sig selv ?:O

    Held og lykke med jeres to års.



  • #8   27. jun 2007 Okay:). Ja det bliver jo ikke nemmere med tiden! Okay det bliver spændende.
    Jeg synes dog det er ærgeligt at vente så lang tuid med at gå i gang, og så satse på et skue til i løbet af en måned. Jeg håber du kan nå at få den klar!:)


  • #10   28. jun 2007 Måske du har ret..:-) Men er hun ikke klar så tager vi ikke afsted... Det skal udelukkende være en god oplevelse for hende, ellers er det på ingen måde det værd...!


    Det er d. 22. juli!


  • #11   28. jun 2007 smiley Det lyder fornuftigt:). det har du helt ret i, men kan den nå at blive klar, kan det jo blive en super oplevelse for både dig og hest:)

  • #12   29. jun 2007 Lige præcis! (:

    Men syns godtnok det ser sort ud lige nu, men lad os nu se, det kan jo være;-)


  • #13   29. jun 2007 Det er jo ikke til at vide:). Det kan jo barehun skal have lidt tid først, og så er hun med på det hele derefter:)

  • #14   29. jun 2007 Ja det håber jeg:-)

    Men det er en stor mundfuld! Bare at strigle hende er noget af en opgave!

    Vi håber på det bedste! smiley


Kommentér på:
2 års skue på Finstrupgaard

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce