Lidt om jer...? {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Tænkte at det kunne være hyggeligt at høre lidt om jer der er med i denne gruppe..
Lidt om mig:
Jeg er 26 år og bor sammen med min kæreste og vores 3 børn på en landejendom, som vi selv satte i stand helt frå bunden i 2003.
Når jeg ikke er på barsel arbejder jeg på en fabrik, hvor jeg pakker flamingo. Er rigtig glad for mit arbejde:-)
Har i øjeblikket 3 heste, 1 rottweiler og 2 katte og 4 guldfisk.
ELSKER at fotografere og at tegne.
Lidt om mine børn:
Sofia: født 01.12.03 i uge 39+2. 3650 g og 53 cm.
En lille pige med stort temperament! Meget feminin, elsker kjoler og smukt hår:-)
Theis: født 10.07.05 i uge 38+0. 4050 g og 52 cm.
En rigtig 'mors dreng'! Lille charmetrold.
Celina: født 20.04.07 i uge 36+2. 3880 g og 52 cm.
Nem lille pige uden tegn på for tidlig fødsel. Hun er altid klar med et kæmpe smil!
jul 2006
Følger: 9 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 18
Lidt om mig: jeg er 28 år, bor sammen med Kristian som jeg blev gift med i maj i år. Vi bor i en lille by hvor vi har bygget hus som vi flyttede ind i i november 2005.
Jeg er uddannet pædagog og arbejder i en børnehave og Kristian er uddannet som automatik mekaniker og er lige startet arbejde i NCC.
Har 4 heste men rider kun den ene, da en skal sælges, en er plag og så er der min ny indkøbte shetlænder.
Vi venter vores barn nr 1 - er sat til 1. maj 2008
jun 2004
Følger: 57 Følgere: 61 Heste: 4 Emner: 61 Svar: 377
Jeg er 27 år gammel, bor i hus sammen med min kæreste Michael på 29 år, vores to hunde og vores kat.
Jeg arbejder i en Science Park, Danfoss Universe i Sønderjylland. Arbejder som Project Coordinator og som Teamleder for hele Food Service og Shops, dvs alle spisestederne og butikkerne i parken.
Jeg har en søn på 1 år, Noah. Han er en lille charmetrold som smiler og siger HØHØ meget højt til alle folk i Fakta... hehe... Han kan også være en lille hidsigprop, at hvis han vil op til mor, så VIL han altså op til mor... suk... ;o) Han kan skrige så højt og så længe at han kan blive helt blå i hovedet og blive helt lydløs.
Har devsærre en del problemer med hans helbred. Han har haft astamtisk bronkitis siden han 4 måneder gammel. Han er startet i dagpleje for et par måneder siden, som gør at han er syg hele tiden. Han har haft mellemørsbetændelse for to måneder siden, som han stadig døjer med i det ene øre ved at have betændelse i det.
Hvis I har samme problemer ville jeg gerne høre om det ;o)
Jeg venter barn nummer to. Har kun lige fundet ud af det i fårgårs
Jeg har min egen hest, en frieser hingst på 4 år. Som jeg har haft siden den 1 år gammel. men ham kan i jo se på min profil.
jul 2005
Følger: 188 Følgere: 255 Heste: 15 Emner: 205 Svar: 661
Jeg er en 29 årig hestetosset tøs der bor på en lille gård ved Silkeborg sammen med min forlovede Mads på 32 år. Vi venter vores første barn (en lille Mikkel) d. 24.12.07 -så det er jo perfekt planlægning.....NOT.
Jeg er uddannet arkitekt og arbejder i et lille arkitektfirma i Viborg, hvor jeg har rigtig meget at se til.....deejligt.
Mads er pædagog og arbejder i en SFO, hvor han som musikker også bruger diise færdigheder meget.
Jeg har 6 heste. En frieserhingst som pt er i ridning og skal til IBOPen på lørdag, en welsh hingst som forhåbentlig skal kåres til næste år, en frieserhoppe som skal til kåring næste år, en barok pinto hoppeplag som jeg er total vild med og til sidst to super lækre frieser hoppeføl som jeg forventer mig meget af.....både ride- og avlsmæssigt.
Ellers har vi lidt katte (main coon) og en dejlig labradorblanding Diesel...:
Det var vist "lidt" om mig
nov 2003
Følger: 44 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 18 Svar: 125
Jeg er en pige på 30 år. Gift og har et barn, Ida på 2½ år
Hun er en dejlig tøs med ben i næsen og temperament så det basker. Og så elsker hun dyr - og mors hest. Nemlig en dejlig araberhoppe på 8 år.
Det var lige i første omgang lidt om mig - spørg endelig hvis I vil vide mere
nov 2006
Følger: 99 Følgere: 90 Heste: 6 Emner: 231 Svar: 1.012
Jeg hedder Katja er 22 år og bor i vores eget hus med jord og lade til så min dejlige hest kan komme hjem og stå.
Jeg bor sammen med min søn og min dejlige Kæreste Rene på 31 år. Han er ikke far til min søn og har fra et tidliger ægteskab 3 børn.. I huset har vi også: min dejlige lille hunde Hvalp. 2 (snart3) katte, 2 marsvin og 2 firben.
Om børnene:
Benjamin: født d. 03/03-06 2 uger før tid. han var 49 cm og vejede 3550 kg.
En glad og livlig dreng der elsker at lave ballade. Rigtig hygge trold er han også (Videoer af ham ligger her inde)
Rene´s børn:
Camilla: født 30/12-97.
En dejlig tøz der ikke er bange for at hjælpe til når man beder om det.
Elisabet: 12/07-99
Vores lille charmetrold som heller ikke er bange for at tage fat.
Mads: 02/10-06
Mand er fars dreng han bære dog stadig præg af hans forældres skildsmisse men er ellers en frisk dreng der elsker at være ude
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 1 Svar: 2
Jeg hedder Pernille, er lige fyldt 22 d 2 dec. Jeg bor sammen med min kærste gennem 7 år og vores lille datter i et hus i byen på lolland. Vi købte huset i feb så der er lidt at lave.. Sammen har vi en engelsk fuldblod på 11 som har gået galopløb på klampenborg, en cane corso mastiff på 2 der desværre har fået konstanteret HD-hofter og 3 dejlige misser..
Jeg er uddannet faglært landmand og arbejder på en svinefarm som fodermester. På srbejdet er det vigtigste for mig at kunne bryde med alle de skræk senarier man hører om i madierne. Mine øffer får alle halm/hø HVER dag. Skuldersår findes bare ikke i besætningen.
Jeg er pt på barsel og nyder tiden med vores lille datter der er fra 07.09.07. Hun hedder Freya óg er super nem... Hun er fortiden ved at få tænder og syntes at det er MEGET tavligt..
jun 2006
Følger: 88 Følgere: 79 Heste: 9 Emner: 45 Svar: 156
jeg er en ung pige på 20 år jeg bor samen med min dejlige kæreste jack på 20 år i vores hus i ølsted
vi har en dejlig søn fra den 12-12-07
vi har 2 dejlige hunde og 2 biler
også har vi 4 heste som står på min fars gård i skævinge
piro min dressur hest på 8 år 164 cm blaning af fuldblod og dsp
dancer en pony på 146 cm 4 år som skal rides op og sælges
molly og rambo 2 miniature ponyer
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Heste: 1 Svar: 23
Jeg er også helt ny i den gruppe her, men vil da gerne lige fortælle lidt om mig..
Jeg er lige blevet 30, bor i hus sammen med min kæreste på Claus på 29, vores lille dansk svenske gårdhund Anton og katten Valde.
Hesten Ceasar har jeg på en lille gård små 4 km fra hvor vi bor, der bruger jeg selvfølgelig det meste af min fritid.
Vi venter vores første barn og glæder os meget.
Jeg er meget spændt på hvad fremtiden bringer, hvor meget tid der bliver til hesten, hvor lang tid jeg kan fortsætte med at ride og mange andre ting...
Lidt om jer...?