{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

Min bedste veninde :'(? {{forumTopicSubject}}

p.s Ved godt det ikke har noget med dressur afgøre.. men det har noget med heste! p.p.s Simone og thea er i mine fotoalbum.. og jeg tror ikke i har problemer med at se hvem der er hestetøssen)

Det er fordi, Thea og mig, vi er blevent vildt gode veninder, fordi vi har fundte ud af vi elsker heste.. og lige i øjeblikket er vi kun intre i heste.. Vi tager op på rideskolen, planlægger ridelejre, rider på samme hold, og alt laver vi næsten sammen!
Men så vores begge to bedste veninde, har lige fået en plads på begynderholdet... og så hjælper vi hende med at lære og ride... (; vi trækker hende, når hun har brug for det. .og vi hjælper hende med hesten! Og hun sagde selv hun syntes det var sjovt...!
Men i dag ville hun gerne med op og lege hest, på den ridebane mig og thea vi har lavet... men vi dag var det spring dag X) så efter lidt gik Simone bare uden grund... hun satte sig hen på en gynge, men så efter lidt tid.. kunne mig og thea ikke klare at Simone stod med nogle piger, og de kiggede alle sammen hen på os.. vi havde jo ikke gjordt noget galt :'S? Så gik vi hen til hende.. men hun gik bare, men så da vi noget op til hende i fuld fart... Var hun helt rød og græd... Mig og thea spurgte self om der var noget galt smiley Så sagde hun rat hårdt.. lige ind i mig og Theas hoveder! : "Behøves i at være så glad for heste? Alt i jeres verden går jo kun op i heste! self er heste dejlige, men så dejlige er de da heler ikke" Mig og Thea var HELT mundlamme... For sådan havde Simone aldrig sagt før :S
vi gik lidt.. vi snakkede ikke sammen.. kun til sidst... kom der et ord fra mig : Jeg elsker heste.. oghvis hun ikke kan forstå jeg elsker heste og heste er det BEDSTE... så.. åhh " og så holdte jeg min hund igen.. Thea var også sådan... Vi ville jo ikke sige at vi ikke kunne li heste.. for vi elskede dem.. vi mødes hver morgen og snakke om heste...

Nu er min veninde pisset sur.. fordi vi går op i heste..
(og i aften er der fastalavns fest på skolen.. og der skal jeg self være rytter) gad vide hvad simone nu ville sige :S

P.s Mig og Simone og Thea har været venenr siden børne haven!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min bedste veninde :'(?
Kommentér på:
Min bedste veninde :'(?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce