Ynglingsserie! :3 {{forumTopicSubject}}
Ja, men lad os da komme i gang med nørderiet selvom vi indtil videre kun er tre *chok*.
..Kom ud af skabet, skabs-nørder..!:P
Men ja, hvad er jeres ynglingsserie, ynglingskarakterer m.m..?
Ja, nu er det jo mig selv der har stillet spørgsmålet, men kan ikke engang selv komme på et let svar! Hm..
Serial Experiments Lain er helt klart en favorit, det samme er Death Note og sayonara zetzubou sensei..
Men der er så mange
Serier som Naruto og Inuyasha vil nok altid have en særlig plads i mit hjerte da det var dem der startede min interesse i sin tid, men..
Argh.
For svært.
*Error! Error!*
*Internal breakdown, shutting down in*
*3*
*2*
*1*
/out
Altså full metal alchemist er da også super god, og code geass selvom den har nogle lidt overdrevne plottwist indimellem.. Argh. (Nå ja, og Noir..Mest på grund af musikken)
Hm, tror bare jeg går videre til karaktererne..
Jeg vil ikke sige en bestemt karakter, dertil har jeg for mange darlinger, men type:
Mandlig, ond, pæn, intelligent..:P ..I like ´em tough. Rawr x3
Pige, tough, owner alle mændene..^^' Men okay, det har MEGET at gøre med hvordan figuren er fremstillet.. både udseende, baggrund, udvikling gennem serien.. ja. ^^
Men det var mig..Hvad med jer andre glade tosser derude?
~Ditte
jul 2006
Følger: 26 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 8 Svar: 68
hehe..^^' Ja, Man skal bare ikke..tænke over code geass. Man skal helst se den i træk, om natten med en masse cola for hånden. Det virkede for mig^^''
Er enig med dig i mange af dine valgt, må jeg sige..^^ og yay, frygtede at der faktisk kun eksisterede narutards herinde (Al respekt til jer! No offence!)^^'
Ja, inuyasha er egentlig også god, det er bare..hvis man lkæser mangaen..Så er den lang. meget meget meget laaaang...^^' Måske lidt for lang i forhold til handlingen. Men virkelig, smag og behag er forskelligt..
Og desuden kunne jeg se den udelukkende for Sesshoumarus skyld..XD
jul 2006
jul 2006
...XD
Osuwari..gotta remember that..:D
maj 2006
Følger: 36 Følgere: 35 Heste: 4 Emner: 2 Svar: 1.138
Naruto
Black Cat
Death Note
har ikk set/læst så meget Black Cat og Death Note... men håber på at få tid nok til at være Geek på fuld tid xD
BTW
Heyza min kære kusine Ditte ^^
jul 2006
(Line, du må se at komme i gang med de to der..^^' Jeg har dem på en ekstern harddisk, så hvis du har plads på din computer kan du jo altid få dem af mig..^^')
LR: Nice..^^' Yay for nørdede hestetosser..Bliver det meget bedre?
Og btw, endelig opret emner herinde..Det har jeg ikke eneret på.. Det værende sig spørgsmål, underlige facts, tegninger.. Eller hvis i gerne vil have nogle forslag til det næste og se? I dunno ^^''
okt 2007
Følger: 14 Følgere: 11 Heste: 1 Emner: 7 Svar: 13
så 1 plads VAMPIRE KNIGHT <3<3<3
2 death note
3 (svæææært) elfen lied (er så sørgelig ;()
men der er en maaaaaaasse andre gode serier XD hadder at sætte priotering medmindre det er vampireknight
jul 2006
Ja, elfen lied er virkelig sørgelig..Men dejlig fucked på en blodig måde..:P
jul 2006
Små syge piger er altid herlige..^^''
jul 2006
maj 2007
Følger: 101 Følgere: 100 Heste: 5 Emner: 49 Svar: 361
feb 2008
Følger: 53 Følgere: 48 Heste: 2 Emner: 85 Svar: 476
Den bedste.
jul 2006
Nice liste, og godt at se at vi har et par shounenai serier listet rundt omkring i folks favoritter.. Okay, nu HAR vi jo ogsaa kun kvindelige medlemmer, saa andet ville maaske vaere maerkeligt?
Aah ja, Beyblade. Kunne se den kun for den kaere drengs skyld..^^" Nu noejes jeg saa med at laese fanfiction uden at vide hvad den handler om, hvad der altid kan vaere en interessant oplevelse.. xD
Jeg vil sige at full metal har faaet en bedre plads for mig nu, efter at jeg har laest mangaen og ogsaa foelger den nye anime.
Lad os bare sige at animehistorien loeb lidt af.. sporet.. ^^"
maj 2007
Følger: 101 Følgere: 100 Heste: 5 Emner: 49 Svar: 361
jul 2006
Jeg ser at du har set lyset, og fundet den ultimative sandhed i denne verden af loegne!
..^^" Hehe.
Ynglingsserie! :3