{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
486 visninger | Oprettet:

Ynglingsserie! :3 {{forumTopicSubject}}

Ja, men lad os da komme i gang med nørderiet selvom vi indtil videre kun er tre *chok*.
..Kom ud af skabet, skabs-nørder..!:P

Men ja, hvad er jeres ynglingsserie, ynglingskarakterer m.m..?

Ja, nu er det jo mig selv der har stillet spørgsmålet, men kan ikke engang selv komme på et let svar! Hm..
Serial Experiments Lain er helt klart en favorit, det samme er Death Note og sayonara zetzubou sensei..
Men der er så mange smiley
Serier som Naruto og Inuyasha vil nok altid have en særlig plads i mit hjerte da det var dem der startede min interesse i sin tid, men..
Argh.
For svært.
*Error! Error!*
*Internal breakdown, shutting down in*
*3*
*2*
*1*
/out

Altså full metal alchemist er da også super god, og code geass selvom den har nogle lidt overdrevne plottwist indimellem.. Argh. (Nå ja, og Noir..Mest på grund af musikken)
Hm, tror bare jeg går videre til karaktererne..

Jeg vil ikke sige en bestemt karakter, dertil har jeg for mange darlinger, men type:

Mandlig, ond, pæn, intelligent..:P ..I like ´em tough. Rawr x3

Pige, tough, owner alle mændene..^^' Men okay, det har MEGET at gøre med hvordan figuren er fremstillet.. både udseende, baggrund, udvikling gennem serien.. ja. ^^

Men det var mig..Hvad med jer andre glade tosser derude? smiley

~Ditte

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ynglingsserie! :3
  • #1   6. jan 2009 Woah, sejt, en person der rent faktisk kan bestemme sig..! Jeg bøjer mig i støvet smiley

hehe..^^' Ja, Man skal bare ikke..tænke over code geass. Man skal helst se den i træk, om natten med en masse cola for hånden. Det virkede for mig^^''

Er enig med dig i mange af dine valgt, må jeg sige..^^ og yay, frygtede at der faktisk kun eksisterede narutards herinde (Al respekt til jer! No offence!)^^'

Ja, inuyasha er egentlig også god, det er bare..hvis man lkæser mangaen..Så er den lang. meget meget meget laaaang...^^' Måske lidt for lang i forhold til handlingen. Men virkelig, smag og behag er forskelligt..
    Og desuden kunne jeg se den udelukkende for Sesshoumarus skyld..XD

• #2   6. jan 2009 Haha, sejt..^^ Det er også bare så længe siden jeg så den, var 11-12 år. Så tror ikke at jeg husker den så godt kan bare huske Sesshoumaru og 'sit!'. Kan ikke huske hvad det var hun sagde på japansk..^^' oso..osowari..? Nej.. .__. Hjerne, virk dog for en gang skyld?!

• #3   7. jan 2009 *falder pladask på maven kun for at opdage, at det faktisk ikke var mig der var inuyasha*

...XD

Osuwari..gotta remember that..:D

• #4   7. jan 2009 yndling serier

Naruto
    Black Cat
    Death Note

har ikk set/læst så meget Black Cat og Death Note... men håber på at få tid nok til at være Geek på fuld tid xD

BTW
    Heyza min kære kusine Ditte ^^

• #5   8. jan 2009 Jamen goddag min kære kusine..:D Og velkommen til jer to også^^

(Line, du må se at komme i gang med de to der..^^' Jeg har dem på en ekstern harddisk, så hvis du har plads på din computer kan du jo altid få dem af mig..^^')

LR: Nice..^^' Yay for nørdede hestetosser..Bliver det meget bedre?

Og btw, endelig opret emner herinde..Det har jeg ikke eneret på.. Det værende sig spørgsmål, underlige facts, tegninger.. Eller hvis i gerne vil have nogle forslag til det næste og se? I dunno ^^''

• #6   8. jan 2009 oorh det må jo være vampire knight siden jeg har brugt penge på cosplay kostume XD

så 1 plads VAMPIRE KNIGHT <3<3<3
    2 death note
    3 (svæææært) elfen lied (er så sørgelig ;()

men der er en maaaaaaasse andre gode serier XD hadder at sætte priotering medmindre det er vampireknight smiley

• #7   9. jan 2009 Hehe^^' Noget siger mig at det er en meget meget stor mangel at jeg aldrig har fået taget mig sammen til at se vampireknigth..D: Tror bare jeg efterhånden har hørt så meget godt om den at jeg er bange for at blive skufet..^^''

Ja, elfen lied er virkelig sørgelig..Men dejlig fucked på en blodig måde..:P

• #8   10. jan 2009 Nej okay, ikke når det kommer til blodighed ihvertfald..xD Av av, mind mig om aldrig at rive mine negle af..O.o'' (På trods af at det langt fra var det blodigste var det virkelig det der gjorde mest ondt at se på..O.o'' For mig i det mindste^^'')

Små syge piger er altid herlige..^^''

• #9   10. jan 2009 Indeed

• #10   11. jan 2009 Naruto, Death Note, Junjou romantica, Gravitation, åhh ja xD De er bare dejlige smiley

• #11   22. feb 2009 Yndlings serien er helt klart One Piece.
    Den bedste.

• #12   24. aug 2009 ida Marie Madsen:
    Nice liste, og godt at se at vi har et par shounenai serier listet rundt omkring i folks favoritter.. Okay, nu HAR vi jo ogsaa kun kvindelige medlemmer, saa andet ville maaske vaere maerkeligt?

Aah ja, Beyblade. Kunne se den kun for den kaere drengs skyld..^^" Nu noejes jeg saa med at laese fanfiction uden at vide hvad den handler om, hvad der altid kan vaere en interessant oplevelse.. xD

Jeg vil sige at full metal har faaet en bedre plads for mig nu, efter at jeg har laest mangaen og ogsaa foelger den nye anime.
    Lad os bare sige at animehistorien loeb lidt af.. sporet.. ^^"

• #16   26. aug 2009 ALLE ELSKER YAOI!!! xD

• #17   27. aug 2009 Josefine Friberg:

Jeg ser at du har set lyset, og fundet den ultimative sandhed i denne verden af loegne!

..^^" Hehe.

Kommentér på:
Ynglingsserie! :3

Annonce