{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

Hest der hurtigt tager på {{forumTopicSubject}}

Heej, den gård jeg rider på har fået en ny pony, og den tager hurtigt på, så derfor der tænkte jeg på hvor meget foder man kan give ham, indtil han kommer i gang med at blive redet?

De får flager, raket og korn og roepiller smiley

Lige nu indtil vi finder ud af hvor meget vi kan tillade os at give ham der giver vi ham 500 g af det blandet foder ( Det jeg har skrevet ovenover) og 200 g roepiller smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest der hurtigt tager på
  • #1   15. mar 2009 ja enig med hestehaven, og så kan du muligvis butte lidt gulerøder i , de mætter lidt og er fedtfattige:)

  • #2   15. mar 2009 Leisuremix er til nøjsomme heste der ikke bliver redet meget.
    Icelandic power er til heste der arbejder hårdt hver dag .. =)

    Leisuremix er rigtig godt.
    Jeg fodre mine egne med det, også får de også lucerne oveni. Og de laver ikke det store lige i øjeblikket, og de er sådan tilpas mht. hvor tykke de er. De skal i hvertfald ikke tage på eller tabe sig, og med Leisure mixen holder de deres vægt..


  • #3   15. mar 2009 heste musli light fra tjørnehøj mølle. det er super og de skal tygge længe på det. min annabella får ca 750g om dagen plus travo e for at være dækket ind med vitaminer en håndfuld lucerne og wrap.

Kommentér på:
Hest der hurtigt tager på

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce