{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

nogen forslag {{forumTopicSubject}}

Har du et forslag til hvad for en slange jeg skulle ha´..

Jeg kræver kun én ting at dyret ikke er giftigt og let at håndtere, jeg er ikke så erfaren (3 år) så arten skal være omgængelig.. Har et terraie på 50x110 som bare står og venter, nu da min lille Sinaloa unge desværre døde..

Hilsen
JJ

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nogen forslag
  • #1   15. apr 2009 jep kornsnog.. har selv 7 af dem... og de fås i utrolig mange farver ( morpher) og er bestemt ikke dyre.. en albino koster ca 300 kr... hvor bor du henne, du er mere end velkommen til at komme og se mine, så kan du også få en fornemmelse af temprement osv..

• #2   15. apr 2009 hey sider lige med en i røret der har et par sinaloa par til salg.. de spiser rotte unger, så de er pænt store.. de skulle være flinke og fungere 100 % .. han vil have 1000kr men er villig til lidt rabat...

• #3   16. apr 2009 Bor på Fyn, og nej en Boa bliver ikke såen bare "væk" he he.. Er såen en "kæmpe fætter" ikke for stor til en grønært som mig??.. Har ellers ladet mig fortælle at Boa ikke er begynder slanger, og jeg betragter mig som begynder i slange verden, Syntes Boaen er smuk og stor..

Betina G 1000 kr for et Sinaloa par er det den annonce på Gul og Gratis??.. Syntes det er lidt dyrt for et Sinaloa par da de jo ligger i samme arts gruppe som andre snoge. (måske bare mig)

Er glad for jeres erfaringer og gode råd. :o)

Hilsen
    JJ

• #4   16. apr 2009 jo mere avls klar dyrene er ( størelse) jo dyre bliver de... lidt logisk når man tænker på hvor meget arbejde der er i at have baby slanger... og fordi de ligger i samme arts gruppe gør dem ikke billigere.. det er også meget bud og efter spørgelse.... feks... jeg har en albino kornsnog, den koster ca 300 kr som baby.. men den ville da klart koste mer hvis den var fuldvoksen.. jeg har også en snow, der er prisen en helt anden som unge 500 -600 kr har jeg set dem til som baby.. men hende jeg har er avls klar og prisen tjaa jeg ville ikke gå under 1500 kr for hende.. igen pågrund af at hun er avls klar, men så også fordi hun yderst flot... priserne svinger lidt...
    så hvis du tænker på 2 fuldvoksene slanger til 500 kr stykket.. nejj det ikk dyrt...

med hensyn til boa´en, det er en meget fredelig slange, jo de bliver lidt store, men med fornuftig fodering løber det ikke løbsk.. og hvis du køber dig en unge lære du jo dyret at kende undervejs, hver slange her jo deres temprement.. nogle er ekstremt hidsige (også blandt boa, men det opdager man hurtigt) andre, ja de ku ikke være mere ligeglad med omverden.. jeg syntes personligt at de nogle gode fornuftige dyr at have, selv for en nybegynder, hvilket du jo ikke er, du har trosalt jo haft snoge. og der er boa´en en helt anden boldgade... jeg plejer at sige.. snoge og lign. er små sportsvogne.. mens boa og lign er tunge tanks... hehe

et lille råd hvis du tager ud og kigger på boa.. de små baby´er kan godt have en tildens til at virke hidsige, men husk på at de er babyer og at de som regl "bare" er bange for os store mennesker og at de jo ikke har været så meget i hænder endnu... bare så du ikke tror at de er helt skudt i hovedet..

• #5   16. apr 2009 et par eksempler... konsnoge

abino + anery giver het for snow.. tager jeg så og parre to het for snow, får jeg snow.. derfor snowen er det lidt dyre.. vi er ude i tre led før end vi får ren snow.. det er mange års arbejde.. men det har også noget med generne at gør osv... nu er det jo morpher jeg snakker om... en alm. rød kornsnog, kan du nærmest for smidt i nakken...
    men der er jo et hav af dejlige dyr der ude.. hvad med konge python, dejlige dyr, super nemme, og de er også super flotte som alm. men damh nogle morpher man kan lave... der er vi helt oppe i ja 20.000 dollers for de mest sjældne... kan lige prøve at finde nogle billeder

• #6   16. apr 2009 (link fjernet)
    der ligger en snow. den helt lyse, og en ghost..

Creamcircle Motley (link fjernet)

og så får du lige et link til snakebytestv.. kanon fedt program hvor man lære en masse om de forskelige slanger.

http://www.youtube.com/watch?v=sDgVeID5RkM dette afsnit viser nogle af deres slanger og prisen på dem...

Kommentér på:
nogen forslag

Annonce