{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

ADVARSEL I JYLLAND! {{forumTopicSubject}}

Dette indlæg er taget inde fra HN.

Efter nogle dage, hvor jeg har sundet mig og fået fordøjet min oplevelse, så er jeg klart til at fortælle min historie og bringe min advarsel til alle i Midt og Østjylland.

Torsdag d. 6 August kommer jeg i stalden 18.50. Jeg ved tidspunktet, da jeg lige forinden ser på mit ur og overtaler min søn til, at blive inde, da han snart skal i seng. Gudskelov for det!

Jeg går i stalden, for at give vand og hø- og tage heste og ponyer ind.

Da jeg kommer ind i stalden, kan jeg høre lyden af noget, som bliver kvalt/stranguleret. Jeg tror i første omgang at det er min hoppe, som igen har spiserørs forstoppelse, men da det hurtigt går op for mig, at det er det ikke, så følger jeg lyden. Det viser sig, at min shetlænder pony hingst Lukas hænger i et reb fra jern gitteret i loftet. Han kan lige akkurart nå gulvet med tåspidserne. Dvs. hver gang han slapper helt af, så kvæles han. Jeg skynder mig at få fat i en kniv og får ham skåret ned. Rebet er viklet 3 gange rundt om hans hals helt stramt. Jeg er 100% overbevist om, at hvis der var gået 10 min mere, så havde han været død!!!

Jeg ringer til politiet som kommer med det samme og kan konstatere, at ponyen har været forsøgt hængt. De undersøger stald og område, men må desværre ind se, at der ingen beviser er.

Måden som rebet er bundet, er der kun få som kan. Det er lavet sådan at jo mere der rykkes, jo strammer bliver rebet om halsen. Det er en med forstand på knuder og knob, som har gjort det... og jeg er bange for, at vi kender personen som har gjort det...!!

Efter en lille uge er jeg endelig ved at tænke på andre ting, men glemmer aldrig denne oplevelse. Ingen af mine heste har grimer på nu, da de så ikke bare kan fanges. Og vi skal have sat overvågningskamera op nu.

Jeg er blevet kimet ned af aviser og tv/radio- men har ikke ønsket at deltage. Kun BT fik min historie, da de accepterede at jeg var anonym og at jeg selv tog billederne. Tv fik endda mit navn, hvordan ved jeg ikke!??


Hold et ekstra vågent øje med jeres heste!


Kommentarer på:  ADVARSEL I JYLLAND!
Kommentér på:
ADVARSEL I JYLLAND!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce