{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
433 visninger | Oprettet:

det at møde en hest der ligner {{forumTopicSubject}}

nu er det ved at være år tilbage da jeg sagde farvel til min elskede Imarach, og selvom jeg har fået Nosey som er en helt speciel pony som jeg aldrig nogensinde vil skilde mig af med.
Men jeg mødte for ikke så lang tid siden en hoppe, der mindede mig så meget om Imarach at det næsten ikke var til at holde ud at gå fra den igen, den havde Imarachs fantastiske røde farve og hendes ellegance, jeg blev faktisk helt trist og ked af det igen, da jeg vendte mig om får at gå fra den, mit hjerte skreg efter at vende om at prøve at gøre alt for at få den i mit ejerskab.
Er der andre der har prøvet det ?


Kommentarer på:  det at møde en hest der ligner
  • #1   13. feb 2010 I juli 2009 mistede vi det smukkeste hoppeføl på bare 16 dage. Hun var rød med stjerne, snip og 4 sokker, så smuk så smuk. I august gik det ikke værre eller bedre end der hvor jeg nu rider pony fik de et føl. En TOTAL klon af Liv, vores hoppeføl, den eneste forskel var at det er en hingst og han overlevede. Jeg kan stadigvæk ikke gå forbi ham uden at knibe en tåre, i starten stod jeg og stortudede hver gang... Liv skulle jo have været min hest når hun blev 3 år, min første hest ovenikøbet, så jeg skulle have været med til at opdrage hende lige fra den allerførste begyndelse, jeg var også den der bar hende og løftede hende i starten, fordi hendes ben ikke var så stærke da hun var født 3 uger for tidligt. Desværre havde hun meningitis (staves?) og fik en blodforgiftning af ukendte årsager, så hun måtte aflives...

  • #3   13. feb 2010 Ja, vi aflivede min bedste ven for omkring 2 år siden nu. Også en jeg springer sammen med for så en ny pony, som ligner meget, også da min mor snakkede med pigen som sin nye pony, og fortalte at vi havde haft en der lignede, begyndte jeg næsten at tude..

  • #5   17. mar 2010 Jeg havde en hvidfødt knabstrupper vallak, og de ligner faktisk hinanden ret meget. da min mand og en venninde kørte ham på slagtehuset, tog de et billede. så jeg kunne se at den var død. men jeg har da tit gået på et marked og tænkt er det mon gode gamle deus.....

Kommentér på:
det at møde en hest der ligner

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce