{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

Jeres bedste trick {{forumTopicSubject}}

Kender I ikke det der med, at man godt kan bruge lidt inspiration til sit jordarbjde, og derfor vil jeg lige spørge jer, hvilket trick der er jeres bedste ? Dét I viser når I bare skal være cool, som bare er sjovt smiley

Jeg er rigtig glad for vores velkro-arbejde, men som sagt; det er altid rart med lidt inspiration ^.^

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres bedste trick
  • #1   30. nov 2010 Jeg elsker at øve de "traditionelle" øvelser, fx at flytte forpart&bagpart smiley
    Men bruger tid på tricks som: løfte, smile & ryste smiley
    - Lige i øjeblikket er jeg begyndt at få løfte til at blive mere til spanske skridt, det vil sige vi øver at han strækker benet mere smiley

• #3   30. nov 2010
    Ikke noget tricks men bare noget hesten kan xD
    Blive stående midt på banen i ret lang tid uden at bevæge sig ud af flækken smiley

• #4   30. nov 2010 Uhh.. Lægge ned på komando! Jeg syntes det er en fantastisk følelse når hesten lægger sig på komando på den naturlige måde smiley

Men det er kun min ene hest der kan det, så mit andet yndlingstricks må være kysse, for det er så skøønt og Lady er SUPER god til det ;p

• #6   30. nov 2010 Ja, jeg har også tit overvejet at lære pony at gabe og smile, men jeg ved ikke.. synes bare det er en meget naturlig ting de gør? fx. når han gaber siger det jo til at mig at han evt har været stresset og at han løsninger spændinger og affaldstoffer. Og når han løfter overlæben (kan ikke huske hvad det rigtigt hedder, flan eller et elllet andet xD) så fortæller han jo at det er en ting han ikke har lugtet til før osv ... Så hvis jeg sætter signal på og lærer ham det, så kan jeg jo ikke være lige så sikker på at han gør det naturligt, men nærmere fordi han prøver at opnå ét klik ?

- Hvad føler I omkring dét ? smiley

• #7   30. nov 2010 Samle ting op og komme med dem til mig

Chiara giver mig f.eks. min ridehjelm når vi skal ride, eller grimen når hun skal have den på
    Det skaber en fin illusion af at Chiara ønsker jeg rider hende (når jeg viser hende frem for andre)

og lægge hende ned og så sætte mig på hende og få hende op igen, det ser virkelig fedt ud smiley

• #9   30. nov 2010 smile

• #10   30. nov 2010 Altså, jeg har lige lært min pony at kende forskeæ på højre og venstre.
    Ellers kan han kysse, smile, spanske skridt, ryste.
    Jeg synes 'ryste' og 'kysse' er et rigtig sødt trick d:
    Og nemt at lære dem (:

• #11   30. nov 2010 kysse og spanske skridt og komme til en når man kalder og at løbe/gå efter en tennis bold smiley

• #12   30. nov 2010 Mine favorittricks er dem der 'klæder' hesten bedst hvis forstår hvad jeg mener. Hvis hesten synes at tricket er særligt sjovt, udfører den tricket med meget større udstråling. Hjalmer for eksempel elsker at nikke, ryste på hovedet og sige goddag. Han er typen der, stort set hver gang man åbner hans dør, løfte højre forben frem for at sige goddag, det synes jeg er smukt, fordi han udtrykker glæde. Min gamle pony amanda og Romance elsker at kysse og særligt store hænger ofte ud over kanten på lågen for at få lov til at kysse mig på kinden smiley
    Har også trænet ponyer, der kunne både ligge ned og stejle på kommando, hvilket jeg nok i bund og grund synes er de smukkeste øvelser, men igen så er øvelserne præcis hvad hest og træner gør dem til smiley

• #13   30. nov 2010 Stå smiley
    Jeg ved det er banalt men at få hesten til at stå helt stift og ubevægelig i et øjeblik med glæden og forventlingen strålende ud af øjnene syntes jeg er helt kanon

• #14   3. dec 2010 Lunas allerbedste tricks, som hun virkelig udstråler glæde over er at ryste på hovedet og rør på kommando smiley
    Så kan hun også gabe, vinke, flytte forpart- bagpart og bakke mens jeg står ved siden af hende uden berøring smiley

Kommentér på:
Jeres bedste trick

Annonce