472 visninger
|
Oprettet:
fotoshoot med hesten {{forumTopicSubject}}
"min" fotograf sku øve sig lidt på at tag billeder af heste ..
hvilket overhovedet ikk var nemt med den drillepind af en hest jeg har ..
men lidt godt kom der ud af det .. :b
kom bare med ris og ros (:
mar 2008
Følger: 58 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 24 Svar: 797
der var link
mar 2008
der er brugt 10 min på redigering, da han sku til italien ..
men ja , der ku godt blive bedre (:
apr 2010
Følger: 113 Følgere: 97 Heste: 9 Emner: 193 Svar: 650
mar 2008
* hun ;D
ja det var et af vores største problemer ..
det var hesten bare IK enig i ..
jan 2008
Følger: 99 Følgere: 203 Heste: 4 Emner: 433 Svar: 2.546
En fidus man evt. kan prøve, for at få hesten til at tage ørene frem under fotografering (resultatet varierer jo fra hest til hest) kunne være: 1) anbring en anden hest bag fotografen, så den fotograferede hest vil kunne se en kammerat. 2) hav en ekstra person til at stå bag fotografen og rasle med noget slikpapir eller evt. nogle godbidder. Kan være at man så også kan få nogle lidt sjove tigge-udtryk med så
- Det er i hvert fald to ting der plejer at virke for mine drenge.
Ellers vil jeg sige at I ser super søde ud sammen. Dejligt med dit naturlige smil og hesten er jo også smuk
En lille ting jeg vil kommentere mht. det tekniske (men det er jo nok din fotograf som skal hører det) ville være blitzen i hestens hoved, fx som på dette billede http://images.hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/6067633_l.jpg . Lyset falder ret unaturligt på hestens skind og man får et grimt genskind og en unaturlig farvetone i hestens ansigt. Her vil jeg enten bruge en lidt mere blød blitz, måske med "rød-øje effekt" (hvis det er muligt, så tag blitzen af og udløs den fra en anden vinkel, så lyset falder mere naturligt) eller slet ik bruge blitz. Hvis man har et godt naturligt lys og en tilpas lukkertid så burde blitz ikke være nødvendig, og resultatet vil blive en flot naturligt belyst og >>ensfarvet<< pels
Ellers søde billeder, og godt arbejde af fotografen i betragtning af at han ikke er vant til at tage hesteportrætter
mar 2008
slik pose og andet virker ikk ,
personer der hopper og dasner + underlige lyde -hjælper ikk
(dog fik vi andre os et godt grin
andre heste - siger hende heller ikk noget ..
tog hende med op på en vej , hvor vi har en stor hovedvej lige ved siden af .. virkede de første 5 min .. så var det heller ik spændene ..
-det andet vil jeg lige smide videre til fotografen ..
altid godt og lærer noget nyt ...
-mange tak (:
apr 2010
Følger: 113 Følgere: 97 Heste: 9 Emner: 193 Svar: 650
dec 2008
Følger: 105 Følgere: 87 Heste: 5 Emner: 85 Svar: 645
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.254
- nice sidecut
sep 2008
Følger: 260 Følgere: 281 Heste: 1 Emner: 402 Svar: 6.275
fotoshoot med hesten