{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Ride- on pad / ridegjord ? {{forumTopicSubject}}

ja jeg har en elendig balance på markus uden sadel, ved godt den bare skal trænes, men ville gerne ha lidt støtte end til smiley ville gerne ride "uden" sadel på ham, som afveksling fra min dressur sadel

søgte inde på google angående ridegjord og der kom der en som red med Ride-on pad istedet for ridegjord, nogle der har pøvet dem? smiley er de meget bedre end en ridegjord hvis man ikke bruger stigbøjler í Ride-on pad?

ved godt man ikke skal ride letridning/ letsæde/springe eller så noget i ridegjord, så det behøver i ikke at komme ind på smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ride- on pad / ridegjord ?
  • #2   9. apr 2011 det lyder dejligt smiley min hest er nemmelig meget nervøs, så bliver bange for de mest mærkelige ting, så det er meget svært at holde sig på uden sadel, så det ville d være dejligt hvis den kunne hjælpe lidt smiley

• #3   9. apr 2011 Jeg har lige fået en Ride-on-pad hjem smiley (Samme slags som <i>Camilla Kaaber - 3 uger til Barock-Betty's termin.</i> har)
    Man sidder meget mere "fast" på hesten i den end på den bare hesteryg - ikke så nemt at glide til siderne smiley
    Og så er den også dejlig blød at sidde i smiley
    Så kan kun sige positive ting om den (:

Kommentér på:
Ride- on pad / ridegjord ?

Annonce