{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
377 visninger | Oprettet:

" Er jeg god nok? Justin " {{forumTopicSubject}}

Jeg åbnede øjnede, i dag var min sidst fri dag. I morgen skulle jeg starte på min nye film, jeg glædede mig rigtig meget. Jeg gik ned i køkknet og kiggede ud over hollywood, vi er lige flyttede her til. Jeg er 17, så er ikke flyttede hjemme fra. Jeg fandt noget morgen mad, og sad og tænkte på mit hårde arbejde for at side her. Det hele begyndte med...

Jeg havde været med i snart mange film nu, i denmark. Da jeg var 15 flyttede vi til USA, og jeg gik til en masse carstinger. Men først nu fik jeg en hovederolle, jeg var lige ved at blivce bella i Twilight. Men så kom kristen stewart, og så blev det hende. Jeg tog det ikke tungt kun da jeg fandt ud af hvor stor en film det ville blive. Men jeg kom over det, da jeg så denne film " er jeg go' nok? " jeg gik til carsting med det samme. Da jeg ankom fik jeg afvide, jeg skulle ind som nummer tre. Jeg satte mig over og ventede, pludselig kom justin Bieber ud. Han snakkede i mobil, jeg tror det er med Selena. Han satte sig ned ved siden af mig, og jeg stivnede. Jeg tror de skændes lidt, for han lade bare på med en sur råbt: " så er det bare lige meget! ". Jeg blev så bange at jeg hoppede lidt op, Justin så på mig og smilede: " undskyld! " jeg smilede men svarede ikke. " Er du til carsting? " jeg smilede og svarede: " ja ". På en måde ville jeg godt være her, men ville også gerne ud af det nu. Han smilede, og rejste sig da en mand kom ud og kalde ham ind. " er du også? " hviskede jeg for mig selv.

efter en halv time hørte jeg en høj stemme råbe: " Selene? " jeg rejste mig, og gik op og svarede: " ja " jeg kom et i et rum, og så husker jeg ikke mere for så sagde manden: " du skal spille denne scene med jsutin her! " jo jeg husker det for, to uger efter fik en jeg mail hvor i der stod: Selene Gade du er valgt til at spille, Mally og din med spiller er justin drew Bieber, i rollen som Justin. Mere læste jeg ikke for så skreg jeg bare. jeg tog den sidste bid af bollen, og kiggede hen på klokken.

Den var 12, havde jeg sovet så længe? OMG! jeg gik op på mit værelse og ind på mit badeværelse. Jeg tog hurtig et bad, tog noget tøj på og ordne hår og gjorde mig klar. Jeg stod og børstede mit hår da det ringede på. Min forældre var på arbejde, så jeg styrtede ned ad trappen og åbnede døren. Uden foran stod...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  " Er jeg god nok? Justin "
Kommentér på:
" Er jeg god nok? Justin "

Annonce