{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Paradisgaarden :)
  • #1   4. jan 2012 Super dejligt sted, skønne omgivelser og rigtig god og kvalificeret undervisning med fokus på dine ønsker. smiley

• #2   4. jan 2012 jeg har været der 2 år i træk og jeg er kun tilfreds! smiley
    undervisningen er god marianne er dygtig! gode sammenhold og dejlige mennesker! jeg kommer derop i kolonierne smiley

• #3   4. jan 2012 Har været medhjælper deroppe, og var meget tilfreds med Mariannes undervisning smiley Super dygtig og yderst kompetent.

• #4   5. jan 2012 Jeg var deroppe i sommers, og havde nogle af de bedste oplevelser med min hest!! Lærte super meget og havde det så hyggeligt smiley undervisningen er virkelig god, Marianne er rigtig sød og meget 'pædagogisk' i sin måde at forklare og undervise på smiley skal derop igen til sommer

• #5   5. jan 2012 Det er et rigtig rigtig godt sted.
    Hvis man leder efter en hyggeridelejr, er det ikke en ridelejr for dig..
    Men tilgengæld lærer du rigtig meget, og du kommer hjem som en helt anden person smiley

• #7   5. jan 2012 Tanja & Galina hvilke uge kommer du der op?
    Jeg har været der oppe sammen med min søster i lidt over 4 år nu og vi skal være medhjælpere til sommer(som det ser ud lige nu):D
    fantastisk sted det gør rigtigt meget for dig og din heste, men du udvikler dig også utroligt meget selv:D

• #8   5. jan 2012 Det lyder super godt!! Det er lige sådan et sted vi har brug for! smiley

• #9   5. jan 2012 Jeg har været deroppe nogle gange, og det er et helt fantastisk sted. Du får nogle fede oplevelser, og lærer helt sikkert noget nyt! smiley

>Tranums :
    De normale ridelejre er for 10-90årige smiley
    Hjemmesiden hedder: paradisgaarden.dk og der kan du læse meget mere om ridelejre og andet smiley

• #10   5. jan 2012 Hvor er det henne? smiley

• #12   5. jan 2012 KathrineSøndergaard. HIS smiley ' det er fordi det jo er et bidløst sted og de vil ikke undervise en hvis man rider med bid(ikke sådan forstået at de ikke vil undervise en hvis man rider med bid, men mens man får undervisning af marianne skal det foregå bidløst og ridelejre skal også forgå bidløst det er en del af konceptet:D

• #14   5. jan 2012 Coco pink fluffy...: Jeg vil sige at ridelejrene er bedst til unge ryttere, da der er flest unge smiley men at tage derop med sin hest på opstaldning og få undervisning uden for ridelejrene, privat af marianne er også super!

• #15   5. jan 2012 KathrineSøndergaard. HIS smiley ' det er det der er pointen da det er et bidløst sted og det er bidløse ridelejre.

• #16   5. jan 2012 jeg har været der 2 somre nu som hjælper i kolonierne, og regner med at tage endnu et år med deroppe smiley
    undervisningen er super god, marianne forstår at fange dine fejl, og hun giver altid mig en "aha" oplevelse.

dejligt sted, er du i tvivl har jeg fotoalbums du kan kigge igennem

• #17   5. jan 2012 Det er et super lærerig ridelejr. God undervisning. Det hele er bare super!
    Selv har jeg være på 4 ridelejr og er godt tilfreds.
    I år kommer jeg der op i kolonierne i uge 29 og 30

• #18   5. jan 2012 Som alle andre sider, er det et mega dejligt og meget lærerigt sted - det ændrede mig totalt første gang jeg var der, Marianne er grunden til at jeg er som jeg er i dag mht heste :o)

Jeg kommer derop med hest i uge 29 & 30, koloniuger.. :o)

• #19   5. jan 2012 Det lyder bare så godt! Nu glæder jeg mig helt vildt meget! smiley

• #20   5. jan 2012 Hahaha alle i unge skriver ;o)

Men Marianne er super super cool. Og det er et fedt sted. Jeg rider selv for Marianne, da jeg var i DK. Hun er god til at presse en uden det ender galt. Og lærer så meget af hende.
    Ville rigtigt gerne være der denne sommer os. Men kan jeg desværre ikke. Men vender stærkt tilbage i sensommeren. Så håber at møde nogle af alle de dejlige mennesker jeg var sammen med sidste år.

Men traums, alle aldre kan være der. Jeg fik dog selv mest ud af den akademiske lejr jeg var med på, Men kommer os an på hvad man brænder for..

• #21   5. jan 2012 Majken vi ses helt sikkert når du kommer hjem:D

• #22   5. jan 2012 Josephine: det er hvor du er med spila smiley hun tager sig tid og giver samtidigt også udfordring smiley Django og jeg kom først rigtig godt i gang i sommers og det var på den ridelejr smiley

• #23   5. jan 2012 Jeg har været på paradisgården de sidste to sommerferier, den første en HMS ridelejer og sidste år i tre uger i koloniugerne. Det har været de bedste uger nogensinde og man lærer helt utroligt meget! marianne er helt fantastisk til at undervise og er god til at give en noget at arbejde vidre med.
    Derudover er der en masse rigtig søde mennesker der oppe!
    Tager der op en mrd næste år med begge mine heste:)

Og majken glæder mig til at se dig og din dygtige hest når i kommer hjem!

• #24   5. jan 2012 man kan komme lige meget hvilke niveau man er på:D

• #25   5. jan 2012 præcis fie! smiley

• #27   6. jan 2012 Kathrine
    Det er nok hvordan du forholder dig til det. Der var flere ryttere sidste sommer, som red med bid normalt med. Og de var glade for at lærer det de lærte. Men syns altså ikke at man bliver manipuleret... Marianne uddyber bare mange ting, iforhold til mange andre undervisere. Os hvad angår biomekanik, foder ovs.

Men til alle der overvejer Marianne.
    Jeg syns hun er en fantatisk person og læremester, hun bruger virkelig tid på dig og din hest. Og giver folk rigtig gode opgaver. Hun ved en masse og vil gerne nørde med dig, hvis du selv ønsker det. Hun lytter til dine ønsker, og spørg ind hvad hun kan gøre bedre til næste gang. Og ønsker hele tiden at forbedre sig.

Nu var jeg næsten 13 år ældre end en af de yngste, det var rigtigt hårdt. Men alligevel formåede Marianne at jeg lærte en masse og de yngre lærte en masse.

Josephie
    Marianne tilpasser nivoet til der hvor du er!! Hvilket jeg syns er super fedt. Sidste år var det sådan at der var ene leksioner, også kunne man overværer de andres, Også fælles undervisning senere..

Til alle jer faste PG tøsser.
    Ihhhh syns altså at vi burde lave en sammenkomst igen, men altså først når jeg er tilbage i DK. Hvis det er noget, der kunne friste igen. Stemmer dog for at vi denne gang ikke ska smides ud af Netto ;o)
    HIhih

• #28   7. jan 2012 Ja Majken, det ville være skønt ellers skal vi måske næste gang bare nøjes med tanken, hvor folk er glade smiley
    og hvornår regner du egentligt med at komme tilbage til DK?

• #29   7. jan 2012 Jeg skulle rigtig havde været deroppe forrige vinter, men det blev aflyst. Og Nu til sommer skal jeg med min hest derop for at få lidt professionel hjælp smiley

• #30   7. jan 2012 Regner med at vende tilbage i august. Men ellers i juli. Men så heller ikke tidligere på året., Ska jo med til kursus med ham Marius, bents ridder fra tyskland smiley Det ska bare opleves. Hanna siger os at han er en meget dygtigt mand. Så ska jeg lige udfodre lidt! HIhi

• #31   7. jan 2012 okay, så det vil sig at du måske er på pg lidt tid i sommer?
    Har også tænkt på ham Marius, det kunne være skide spændende:D
    hey btw. Majken jeg har sent praktik ansøgning til Gotland, nu må vi se hvad de svare, men det bliver nok først efter min gymnasie tid altså 3 år for de ser helst man er 18 smiley

• #32   7. jan 2012 Uhhh spændende. Altså det er nok os bedst at du er blevet 18, og har fået kørerkort og bil med her over...

• #34   7. jan 2012 hold da op folk har været tidligt ude i år smiley !? det var da vildt
    Der er ihvertfald kun plads i kolonierne i uge 31 og 32.. vildt

Men så kommer mig og vito da forbi igen igen i uge 31 smiley

Kommentér på:
Paradisgaarden :)

Annonce