{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pleje af trense
  • #1   26. jan 2012 Olie er super godt til læderet, bare ikke så godt til syningerne når du ligger det i blød...:(

    Jeg bruger ikke så tit mine trenser, så når de skal shines op til kåringer og dels lige, så vasker jeg dem med saddelsæbe, tørre skummet af med en tør klud, smøre dem ind i en god læderfedt og sprayer dem med olie når de er tørret, det lader jeg sidde i fem minutter inden jeg pudser efter med en tør klud, det plejer at kunne gøre det blødt og lækkert igen...:)


  • #2   26. jan 2012 ok det vil jeg prøve tak smiley

  • #3   26. jan 2012 Jeg har lige i dag været ude at købe produkter, fordi jeg også havde noget meget tørt og snavset læder.
    Jeg har købt dette: Blue Hors Læderrens
    (link fjernet)

    Blue Hors Effekt Læderpleje
    (link fjernet)


    Dem kan jeg varmt anbefale! Nøj, min trense blev pludselig blød, lækker og rigtig flot igen. smiley
    Men eller en masse knofedt med sadelsæbe og derefter en masse knofedt med læderfedt. smiley


  • #4   26. jan 2012 Hvis du vil ligge den i olie kan du f.eks bruge alm madolie... det brugte vi til at shine alle de grimme trenser op hos en handler jeg red hos... var noget skeptisk i starten men det gik HURTIGT over:-)

  • #5   26. jan 2012 Enig med Stald Esmann. smiley
    Madolie er supergodt. Og BILLIGT!! smiley det er bare ikke så godt om sommeren mht fluer osv. Ihvertfald ikke iflg min erfaring. Der er man lige nødt til at efterbehandle med andet læderfedt.
    Babyolie er osse rigtig godt og lugter slet ikke af noget bagefter. Det er jo osse rigtig billigt. smiley


Kommentér på:
Pleje af trense

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce