{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.086 visninger | Oprettet:

Kat æder egne killinger? {{forumTopicSubject}}

Hej folk.
Blev så glad i dag, da jeg kom over i stalden, fordi min kat endelig havde fået killinger! Har ventet efter det i så lang tid, og bare glædet mig!
Der var i hvert fald 4, ret sikker på der var 5. eftersom hun havde været meget fed, og de var helt nye, bestemte jeg mig for at gå ud og samle sten på folden. Da jeg kom tilbage, gik jeg direkte hen for at se om der var kommet flere.. og der fandt jeg katten, i gang med at æde en af killingerne?! Det kunne jeg simpelthen ikke klare, så jeg gik.. Begyndte at muge ud, da det jo skulle gøres. Da jeg var færdig, kom katten, og jeg gik hen og kiggede. Der var 3 tilbage. Da jeg havde lukket hestene ind og egentlig var færdig med det, havde hun ikke været henne ved dem igen..
Min far kom ud, og hun havde stadig ikke været derhenne. Hun havde fået dem i høet, hvor de lå og blev kolde, så vi bestemte os for, at sætte en gammel hundekurv ved siden af høet, og ligge dem deri. Vi tog dem selvfølgelig i høet, for ikke at røre dem. Vi stod så og kiggede på dem, og snakkede om, om vi skulle aflive dem, eller vente og se. Vi blev enige om at vente. Hun kom hen og kiggede til dem igen, men begyndte at bide i dem?

Mit spørgsmål til jer er; er det normalt? Har haft kat hele mit liv, og har aldrig oplevet at moren har ædt sine egen killinger. Og er det bare at aflive dem eller?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat æder egne killinger?
Kommentér på:
Kat æder egne killinger?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce