{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring
  • #1   12. sep 2012 jeg har dansk hesteforsikring.... og har kun hørt godt om dem..men heldigvis aldrig haft brug for dem..

  • #2   12. sep 2012 Jeg har hos tryg, da alle vores andre forsikringer også er hos dem. Jeg havde min hest på dyrehospital i sommers og kom af med omkring 10.000 for opholdet/behandling samt dyrelægebesøg før opholdet på dyrehospitalet. Jeg har ham sygeforsikret, så derfor får jeg 75% dækket af hele beløbet. Jeg kan dog ikke helt huske hvad vi giver om året for at have det. smiley
    Desuden har jeg også kun hørt godt om dansk hesteforsikring, da de jo har speciale i hesteforsikringer. smiley


  • #3   12. sep 2012 Jeg har Dansk Hesteforsikring og kan kun anbefale dem. De få gange jeg har haft brug for dem har der ingen problemer været. Ligeledes har jeg endnu ikke fundet en anden forsikring der er billegere set i forhold til dækning.

  • #4   12. sep 2012 Dansk hesteforsikring. De er også lige steget og er ikke specielt billige, men der er bare ALDRIG problemer med dækningen. Vi har også haft Tryg, og de har også en god dækning, så de kan også anbefales smiley

  • #5   12. sep 2012 Tusinde tak .. Jeg tror hellere jeg må sende en mail til dansk hesteforsikring og hører nærmere ..

  • #6   12. sep 2012 Jeg overvejer kraftigt at skifte til Alm Brand (fra FH) - de er ikke de billigste, MEN selvrisiko er 0,- ved brug af sygesikringen, og de er kendt for at være gode og hurtige til at udbetale. De giver desuden 15% rabat hvis man er medlem af DI.

    De kræver hellere ikke at man laver dyrelægetjek for at melde sig ind. Eller, det var i hvert fald hvad jeg fik fortalt i tlf.


  • #7   13. sep 2012 Jeg har danske hesteforsikring og alle mine islændere er forsikret for 30 tusind og gir 760.- PR hest om året.. i det man har min 3 heste forsikret får man rabat, de kræver dyrlægeundersøgelse ved livsforsikring over 30 tusind samt hvis man ønsker uanvendelighedsforsikring og sygeforsikring..
    desuden er det nemt man kan ansøge om den enkelte hest over nettet smiley


  • #8   13. sep 2012 Skal man have ny klinisk undersøgelse for at skifte til et andet forsikringsselskab? har nemlig også overvejet at skifte fra FirstHorse pga den store prisstigning

  • #9   13. sep 2012 Rally

    Det afhænger af selskabet. De fleste skal når der forsikres for mere end X0'000 kr (gerne 40 eller 50) , Alm Brand skal ikke.


  • #10   13. sep 2012 Jeg vil nemlig også synes det er lidt træls og skulle til at få ny undersøgelse ..
    Så kunne være dejligt ikke og skulle i gennem det igen ..


Kommentér på:
Forsikring

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce