28. mar 2011 Følger: 115 Følgere: 107 Heste: 6 Emner: 489 Svar: 2.418
Av mit knæ !!!!! [Hjælp] {{forumTopicSubject}}
Hej det er fordi jeg har to rigtig dårlige knæ og det påvirker min ridning rigtig meget er det nogle der eventuelt der kan hjælpe med hvordan jeg skal træne med dem så jeg ikke knækker sammen når jeg bare går
det er fordi i dag der lige pludselig over i skolen fik jeg lidt ondt i mit højre knæ så kom jeg hjem og havde sadt ned i 15-20 minutter hvor jeg så skulle ud og hente nået jeg ved selv godt at det er vigtigt nu hvor jeg har dårlig knæ så skal jeg gøre det stille og roligt så det gjord jeg da jeg når hen til døren 2 skridt fra jeg havde sadt knægge mit ben fuldstændig sammen og jeg kunne ikke støtte på det
er der nogle af jeg der har det på samme måde og har i nogle gode råd til hvordan jeg kan træne det uden at overanstrange det
tak på forhånd
mar 2011
Følger: 115 Følgere: 107 Heste: 6 Emner: 489 Svar: 2.418
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 78 Heste: 1 Emner: 262 Svar: 1.026
En af mine veninder døjer selv med sine knæ, hun kan ikke gå, kan ikke sove fordi det gør ondt. De opsøgte lægen og nu kommer det trælse af det, det er ikke hendes knæ. Det er hendes hovede. Hun er i gemmen hovede scanninger, mange prøver, af hovedet, blodprøver, nakke prøver. Fordi man har ondt i knæene kan det faktisk være for de enes hovede tænker over en masse, sorg, svigt og sådan ;( døjer selv med mine knæ, og efter den omgang min veninde er i gennem har jeg ikke lyst til at få undersøgt mine.
mar 2011
Følger: 115 Følgere: 107 Heste: 6 Emner: 489 Svar: 2.418
Av mit knæ !!!!! [Hjælp]