{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

Når man vågner op med et spejl ved siden af sig i sin seng (?!) {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg stod op her kl. 11 (jeg var sent oppe i går så var virkelig træt) i formiddag, ved at min mor kommer op og vækker mig. Hun spørger mig så om jeg har spejlet mig i nat, og jeg forstår selvfølgelig ingenting, søvndrukken som jeg er. Da jeg så vågner lidt mere op ser jeg hvad hun mener: det spejl som normalt står på min servante ved vinduet lå nu i min seng lige ved siden af mig. Spejlet er ikke andet end en spejlflade på 50 x 30 cm. og står så langt væk fra min seng at det umuligt kunne være faldet ned og landet sådan som det gjorde (det lå med spejlfladen op ad). Jeg spørger selvfølgelig min mor, min bror og min far, der er de eneste der bor her, om de har flyttet spejlet (min far tror jeg godt kunne finde på det), men det har de ikke. Min mor antager selvfølgelig at jeg har gået i søvne, men for det første har jeg aldrig gået i søvne før, for det andet så drømte jeg ikke noget der havde med et spejl at gøre (så vidt jeg husker i hvert fald).

Så nu sidder jeg her og synes at det er mega mærkeligt at jeg vågner op med et spejl i min seng lige ved siden af mig, perfekt placeret med spejlfladen opad. Har stilt det tilbage nu, men synes nu stadig at det er ret underligt.

Det skal lige siges at vi ikke rigtig har oplevet nogen form for paranormal aktivitet hos os (nogle småting, men ikke noget som vi ikke har kunne finde en naturlig forklaring på), og så er det absolut første gang at jeg oplever noget lignende som dette.

Nogle vise bud på denne situation?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man vågner op med et spejl ved siden af sig i sin seng (?!)
  • #1   15. dec 2012 Måske gik du bare i søvne eller har brugt dit spejl og lagt der i sengen uden du lige husker det. smiley

  • #2   15. dec 2012 Spejlet står på min servante, som står i et hjørne ved vinduet (spejlet peger hverken mod min seng eller mod vinduet, men mod væggen over for, hvor mit tøj hænger på et stativ) og min seng står ved siden af med lidt mellemrum, men jeg sover med hovedet ud mod midten af rummet (min seng står med fodenden ind til væggen og peger så ud midt i rummet, og jeg ligger med hovedet ud i rummet) og spejlet står altså således tættest på fodenden, ved siden af min seng.

    Jeg har ikke lagt det på min seng. Det sidste jeg gjorde i går inden jeg faldt i søvn var at slukke min PC og sætte den ned fra sengen på gulvet og lægge mig til at sove. Og da jeg aldrig har gået i søvne før eller drømt noget om et spejl, så tror jeg ikke at jeg er gået i søvne (men det kan selvfølgelig ikke udelukkes).

    Men synes under alle omstændigheder at det er et lidt mærkeligt tilfælde at vågne op med et spejl ved siden af sig, uden bevis eller viden på hvordan det er kommet der.


  • #3   16. dec 2012 Har selv gået i søvne en nat, tog min skraldespand, og lagde den op i min seng. Jeg vågnede ihvertfald op med skraldespanden, nede ved mine fødder smiley
    Så tror bare at du har gået i søvne smiley


  • #4   16. dec 2012 Hmm ja, det er også den forklaring jeg synes lyder mest sandsynlig. Men jeg kan bare ikke forstå det, for jeg har aldrig gået i søvne før.
    - Det sjove er at jeg kan huske lidt fra hvad jeg drømte, og det tydligste jeg kan huske var en parfume jeg har, som optrådte i drømmen, og som jeg i drømmen skulle have på, så hvis det havde været den parfume jeg så lå med, havde det ikke overrasket mig så meget. Men spejlet, det optrådte ikke i min drøm, så det synes jeg er underligt smiley

    Og så er det også bare det faktum hvorfor det lige præcis var et spejl.


  • #5   16. dec 2012 Ret klamt da smiley Især fordi der er så meget med spejle !

  • #6   16. dec 2012 Netop!

Kommentér på:
Når man vågner op med et spejl ved siden af sig i sin seng (?!)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce