{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

Bange for undertrøje {{forumTopicSubject}}

Ja i høre rigtig, her idag skulle jeg prøve en undertrøje på min pony som jeg havde fået i gave fra en veninde, da flicka let får sår på bringene fra hendes dækken.
Nå men jeg skulle prøve den på hende og hun stod på folden så jeg gik der ud, da jeg kom ud på folden spender jeg front spændene op og tygger dæknet halvt af hende og tager undertrøjen frem, med det samme hun ser den bliver hun helt stiv i hele kroppen, jeg kan mærke på hende at hun er bange så hun får derfor lov til og snuse til den, med det samme hun får den henimod halsen og så henimod næsen så ryggen hun sig ud ag hånden på mig og jeg vælter og dukker mig hvis hun skulle sparke ud efter mig, dæknet sidder kun halt på så det falder om bag hende og der med bliver hun mere bange og løber hurtigere.
Jeg går så hen til hende stille og rolig, hun står og er virkelig ophidset med løftet hale man kan nærmest musklerne er spændt for Lan afstand af!
Næse borene er fuld åbne så jeg går stille og roligt imod hindene, hun går så hen til mig og jeg trækker hende ned i boksen hvor hun kan slappe lidt af.
Men jeg forstår bare ikke, jeg har haft hende i 3 år nu og hun har aldrig ALDRIG haft sådanne en adfærd før, hun som aldrig bliver bange er bange for en under trøje ????


Er der nogen som har et forslag til hvorfor hun gør det eller bare en kommentar til hvad jeg kunne gøre for at vise hende den ikke er farlig, jeg er villig til og prøve alt og har masser tålmodighed til en stille og rolig måde:)

Undskyld det blev så lang;)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bange for undertrøje
Kommentér på:
Bange for undertrøje

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce