{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

Et (godt) indslag - VJ {{forumTopicSubject}}

Jeg synes lige jeg vil dele et lille indslag med jer. Det har fået en del ros, så uanset hvad i siger, så er jeg super stolt af det!
Jeg har været med til at lave det sammen med to andre piger. Vi har optaget og redigeret alt selv, med det udstyr vi nu havde til rådighed. Desværre var det ikke de store kameraer, men det overlever vi nok.

Titlen er lidt mærkelig, men det var simpelthen ikke muligt at rette i hverken titel, beskrivelse eller tags. Der er ingen der forstår hvorfor. Helt med vilje, vil jeg lade være med at sige noget om hvad indslaget handler om. For det kan skræmme nogle. Men der er intet farligt eller stødende over billederne. Indslaget er på 1½ minut smiley
http://www.youtube.com/watch?v=tyEntvF8AJc
Kom gerne med et par kommentarer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et (godt) indslag - VJ
  • #2   19. maj 2013 Det tekniske er helt klart godt og gennemtænkt! Selve meningen med filmen siger mig heller ikke noget, men igen selve filmen er godt skruet sammen, og man får et godt overblik.

• #3   19. maj 2013 Ja, handlingen er desværre noget intern. Det vil jeg godt give jer ret i. Men jeg kan da trøste mig med, at TV/2 Nord og DRs dækning var (mindst!) ligeså kedelig. De fik lidt hjælp med oplysninger fra studiet, men selve indslaget var ikke noget at råbe hurra for.

Kommentér på:
Et (godt) indslag - VJ

Annonce