{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.521 visninger | Oprettet:

Fortrød du din første gang? {{forumTopicSubject}}

Min veninde og jeg laver et skoleprojekt om Jehovas vidner.
På deres hjemmeside påstår de at, mange af de unge, der har sex før ægteskabet fortryder. ((link fjernet)
Vi vil lige have understøttet den teori, såååå vi spørger jer!
Håber i vil svare! smiley

Fortrød du din første gang? Hvorfor/hvorfor ikke?
Hvor gammel var du?
Var du gift?
Hvorfor/Hvorfor ikke ventede du til du var gift?

(Dette emne er IKKE oprettet for at skabe diskussion. den kan vi tage et andet sted smiley svar venligst ikke, hvis du ikke har haft din første gang smiley )
På forhånd tak!! og glædelig jul

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fortrød du din første gang?
  • #1   13. dec 2013
    Nej
    14
    Nej

Hvorfor i alverden vente med noget så herligt, til når man bliver gift. Samt undgå erfaring - og ja, jeg mener ikke man kan få det med det samme menneske, som med forskellige.

Men hey - linket er til Jehovas vidner, så selvfølgelig skal de mene at folk fortryder, fordi de er imod det før ægteskabet ;o)

• #2   13. dec 2013 1: Nej.
    2: 15 og han 14 (2 måneder til han blev 15)
    3: Jeg var ikke gift xD
    4: Fordi jeg ikke ser nogen grund til at skulle vente. Hvis jeg var ærlig troede jeg at jeg skulle dø som jomfru, så da jeg fik chancen skulle det bare ske xD At det så vidste sig at være det rigtige jeg gjorde var kun en bonus.

• #4   13. dec 2013 Ja jeg fortryder min første gang, mest af alt fordi det var røv akavet, med bukserne halvt taget af osv.
    Og så også fordi det var en mega skuffelse.

Jeg var 15 år, og var ikke gift ?!

Og jeg ventede ikke fordi det mener jeg ikke der er nogen grund til smiley

Skal lige siges at jeg er ateist, og ikke Jehovas vidne smiley

• #5   13. dec 2013 Krikken

Arh det kan du jo så reel set ikke vide, vil nu mene man natuligvis kan få en masse erfarring med samme menneske, måske enda mere end med forskellige.

Nu har jeg selv godt nok kun haft få (heldigvis), en af dem her har haft så mange og var elendig, en anden har kun haft mig og har aldrig haft en bedre, fordi vi kunne udvikle os sammen, på en helt anden måde. Så det er en påstand jeg godt nok synes er noget forkert at påstå smiley

• #6   13. dec 2013 Jeg fortryder virkelig min første gang og jeg var 18 på min første gang og jeg havde sgu ikk tænkt mig og vente til jeg skulle giftes for det skal jeg alligevel ikk ;p

• #7   13. dec 2013 Fortrød du din første gang? Hvorfor/hvorfor ikke?
    Nej. Det var planlagt og velovervej.

Hvor gammel var du?
    19

Var du gift?
    Nej

Det så jeg ingen grund til. Jeg havde fundet en sød fyr som var den helt rette til den opgave smiley

• #8   14. dec 2013 Nej
    15
    Nej

Jeg havde fundet den søde fyr som jeg var tæt og tryg ved, og så skete det jo bare, jeg så ingen grund til at udsætte det... smiley

• #9   14. dec 2013 Jeg var 15 år gammel..
    Nej jeg fortryder det bestemt ikke.. Han var sød, jeg bestemte hvornår det skulle være, og jeg var virkelig glad for ham..
    Han var næsten 16..
    Jeg synes man skal tage tingene i sit eget tempo og ikke lade sig presse - men gør det når man er "buksemyndig" som minimum og med en som man holder meget af..
    Jeg synes ikke man bør vente til man er gift - man lære utrolig meget, og sex er godt når man lære det smiley

• #14   14. dec 2013 Jeg fortryder min første gang. Jeg var 17 og ville egentlig bare have det overstået, så det blev med en tilfældig fyr fundet en aften i byen, og jeg kan jo knap nok huske det nu, næste gang efter det var jeg 20. Også en tilfældig fyr - det fortryder jeg også. Jeg ville faktisk næsten ønske at jeg bare havde ventet til jeg fandt min mand, da jeg var 21, som også var min første kæreste. Men jeg fortryder overhovedet ikke at have haft sex før ægteskabet.

• #15   14. dec 2013 Fortrød du din første gang? Hvorfor/hvorfor ikke?
    - Nope, fyren var rigtig sød og lyttede til mig så det var cool. Hvis det var noget jeg skulle fortryde skulle det nok være at det var med min daværende bedstevens, bedsteven og at min bedste ven var vild med mig, så det var nok ikke den fedeste situation for ham..

Hvor gammel var du?
    - 16

Var du gift?
    - Nope

- For det første, har jeg ingen intentioner om at blive gift, heller ikke i fremtiden og for det andet så synes jeg det er pladderromantisk at vente til ægteskabet, men fuld respekt for dem der gør det, de ved bare ikke hvad de går glip af ;-)

Kommentér på:
Fortrød du din første gang?

Annonce