1.521 visninger
|
Oprettet:
18. okt 2010 Følger: 81 Følgere: 72 Heste: 4 Emner: 229 Svar: 956
Fortrød du din første gang? {{forumTopicSubject}}
Min veninde og jeg laver et skoleprojekt om Jehovas vidner.
På deres hjemmeside påstår de at, mange af de unge, der har sex før ægteskabet fortryder. ((link fjernet)
Vi vil lige have understøttet den teori, såååå vi spørger jer!
Håber i vil svare!
Fortrød du din første gang? Hvorfor/hvorfor ikke?
Hvor gammel var du?
Var du gift?
Hvorfor/Hvorfor ikke ventede du til du var gift?
(Dette emne er IKKE oprettet for at skabe diskussion. den kan vi tage et andet sted
svar venligst ikke, hvis du ikke har haft din første gang
)
På forhånd tak!! og glædelig jul
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 269 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.848
Nej
14
Nej
Hvorfor i alverden vente med noget så herligt, til når man bliver gift. Samt undgå erfaring - og ja, jeg mener ikke man kan få det med det samme menneske, som med forskellige.
Men hey - linket er til Jehovas vidner, så selvfølgelig skal de mene at folk fortryder, fordi de er imod det før ægteskabet ;o)
Blogger
Følger: 940 Følgere: 3060 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.742
2: 15 og han 14 (2 måneder til han blev 15)
3: Jeg var ikke gift xD
4: Fordi jeg ikke ser nogen grund til at skulle vente. Hvis jeg var ærlig troede jeg at jeg skulle dø som jomfru, så da jeg fik chancen skulle det bare ske xD At det så vidste sig at være det rigtige jeg gjorde var kun en bonus.
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 42 Heste: 3 Emner: 810 Svar: 5.695
Og så også fordi det var en mega skuffelse.
Jeg var 15 år, og var ikke gift ?!
Og jeg ventede ikke fordi det mener jeg ikke der er nogen grund til
Skal lige siges at jeg er ateist, og ikke Jehovas vidne
Blogger
Følger: 940 Følgere: 3060 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.742
Arh det kan du jo så reel set ikke vide, vil nu mene man natuligvis kan få en masse erfarring med samme menneske, måske enda mere end med forskellige.
Nu har jeg selv godt nok kun haft få (heldigvis), en af dem her har haft så mange og var elendig, en anden har kun haft mig og har aldrig haft en bedre, fordi vi kunne udvikle os sammen, på en helt anden måde. Så det er en påstand jeg godt nok synes er noget forkert at påstå
aug 2007
Følger: 127 Følgere: 95 Heste: 3 Emner: 68 Svar: 229
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Heste: 4 Emner: 130 Svar: 916
Nej. Det var planlagt og velovervej.
Hvor gammel var du?
19
Var du gift?
Nej
Det så jeg ingen grund til. Jeg havde fundet en sød fyr som var den helt rette til den opgave
aug 2009
Følger: 42 Følgere: 42 Heste: 4 Emner: 19 Svar: 71
15
Nej
Jeg havde fundet den søde fyr som jeg var tæt og tryg ved, og så skete det jo bare, jeg så ingen grund til at udsætte det...
jun 2008
Følger: 158 Følgere: 154 Heste: 9 Emner: 116 Svar: 532
Nej jeg fortryder det bestemt ikke.. Han var sød, jeg bestemte hvornår det skulle være, og jeg var virkelig glad for ham..
Han var næsten 16..
Jeg synes man skal tage tingene i sit eget tempo og ikke lade sig presse - men gør det når man er "buksemyndig" som minimum og med en som man holder meget af..
Jeg synes ikke man bør vente til man er gift - man lære utrolig meget, og sex er godt når man lære det
jan 2005
Følger: 65 Følgere: 65 Heste: 19 Emner: 13 Svar: 2.441
aug 2011
Følger: 25 Følgere: 54 Heste: 19 Emner: 1 Svar: 195
- Nope, fyren var rigtig sød og lyttede til mig så det var cool. Hvis det var noget jeg skulle fortryde skulle det nok være at det var med min daværende bedstevens, bedsteven og at min bedste ven var vild med mig, så det var nok ikke den fedeste situation for ham..
Hvor gammel var du?
- 16
Var du gift?
- Nope
- For det første, har jeg ingen intentioner om at blive gift, heller ikke i fremtiden og for det andet så synes jeg det er pladderromantisk at vente til ægteskabet, men fuld respekt for dem der gør det, de ved bare ikke hvad de går glip af ;-)
Fortrød du din første gang?