{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Er i skeptiske over for at møde andre herinde? {{forumTopicSubject}}

Bruger lige ordet skeptisk for første gang - er stadig i gang med at lære de fremmede ord på dansk - er den korrekt nok brugt ? smiley

Kom endnu engang til at tænke på at min veninde havde fortalt mig hun troede jeg var en kælling, da hun kun havde kendt mig herinde fra, indtil vi skrev en smule sammen og mødtes.

Og er i dag bladret forbi nogle brugere, som jeg er DYBT uenige med på rigtig mange punkter herinde, og som jeg slet ikke ville kunne se hvordan jeg skulle kunne fungere med i den virkelige verden. Men hvor jeg alligevel godt gad at møde dem, bare for at se om mit synspunkt ændrer sig.

Såååå, er der nogen herinde som I tænker at I aldrig nogensinde ville møde, eller lign. Eller måske HAR mødt og ændret helt holdning på hvordan personen er? smiley


Kommentarer på:  Er i skeptiske over for at møde andre herinde?
  • #1   27. dec 2013 nej der er bestemt ingen her inde jeg ville være skeptisk ved at møde...

    mange jeg er uenige med men det gør bare verden et mere farverigt sted at leve, når vi ikke alle er enige, og det giver grobund for en god diskussion


  • #4   27. dec 2013 Jeg møder ikke rigtig folk fra nettet... har mødt like.. 2, som jeg har skrevet med i flere år - men det er ikke her inde fra smiley
    Kunne godt tænke mig art møde nogle, men så igen; jeg er super genert og har ikke hørt om træf ved Århus - eller dvs jeg har ikke opsnappet det så i hvert fald smiley

    Men tror nu ikke jeg er skeptisk overfor det smiley


  • #5   27. dec 2013 Jeg ville gerne prøve og møde folk herinde fra, men ingen herinde fra 'gider' at være sammen med nogle 'børn' -.-

  • #6   27. dec 2013 Der er en del jeg godt kunne tænke mig at prøve at snakke med i virkeligheden... Fordi det er spændende om folk ER som de skriver... Så nej, ikke skeptisk smiley

    Jeg ved at JEG er berygtet fra nettet, det er lidt skægt, når jeg er ude nogen steder, så kommer folk hen "Er det ikke dig fra HN" osv... Så skørt og så er der dem der netop har fået en opfattelse af mig og siger "Ej er det hende der Jeanette, hun er SÅ bedrevidende altid og bla bla bla" smiley
    Blev sagt til en veninde, hvor de ikke vidste hun var min veninde smiley


  • #7   27. dec 2013
    Gør det glædeligt! Jeg elsker virkelig tilfældige besøg. Kirstine herinde fra, hvis nogen kender hende; http://www.hestegalleri.dk/bruger/95906-den_skoere_rababer

    Skrev pludselig til mig en dag på facebook om jeg skulle noget om eftermiddagen, for så ville hun da kigge forbi - bare sådan lige uden videre, Så hun kom forbi og var lige med ude i stalden og hjem igen - tror hun var her to-tre timer.

    Så jeg er totalt frisk :o)! Har ikke mødt så mange herinde fra - andet end fx Camilla Stormont, da hun flyttede til Odense også fandt jeg ud af hun boede kort fra ridebanen hvor ponyen tidligere stod, så hun kom forbi og tog billeder.

    Tror jeg har hilst på Katja - Equitandi, da hun var i praktik på NH.

    Har mødt et par stykker herinde som ikke lige er så "kendte" hvor de bare har sagt " gud, er du ikke Krikken? "

    Men jo, tror da absolut der er nogen jeg ikke ville fungere med - ligesom der er folk uden for HG, jeg ikke fungere med. Også selvom jeg ikke er nogen væmmelig person render rundt og er sur på alt og alle hele tiden.
    Selvom det er lidt noget der er et "tabu", ikke så tilladt at sige højt her på HG - at der er folk man bryder sig mere eller mindre om :o)


  • #8   27. dec 2013 Det kommer meget an på hvad min indtryk er af dem i forvejen. Bare fordi jeg har diskuteret eller debatteret med folk, fordi at vi ikke deler samme mening, betyder det ikke at jeg automatisk ikke kan lide dem. Langt fra faktisk.

    Der er meget få, måske 2 eller 3 jeg kan komme i tanke om, hvor jeg tænker at jeg ingen interesse har i at møde dem, fordi de ikke virker til at være nogen mennesker, jeg vil bryde mig om. De virker ikke til at være mennesker, som jeg har lyst til at omgås, på grund af deres optræden på nettet, overfor andre mennesker herinde f.eks.

    Men som udgangspunkt er jeg ikke skeptisk overfor andre folk. Jeg er selv meget genert i virkeligheden, og er bange for at ''skuffe'' folk. Så hvis jeg takker nej til at møde folk, så er det 9 ud af 10 gange, fordi at jeg er bange for, at de ikke vil synes om mig - ikke fordi jeg er skeptisk overfor dem.


  • #10   27. dec 2013 Bare fordi man er enige med folk betyder det ikke at man kan fungere sammen.
    Jeg var i studiegruppe med bl.a. en fyr som jeg delte stort set alle interesser med....og alligevel havde vi aldrig noget at tale om! Begyndte at komme lidt for sent når det blev holdt hos ham, fordi jeg ikke orkede at sidde og kæmpe for at finde på noget at sige imens vi ventede på resten af gruppen smiley
    Jeg har ikke problemer med nogen herinde, men der er folk jeg ikke tror vil berige mit liv at møde (folk der har udtalt sig racistisk eller nedladende overfor andre), men også en masse folk jeg tror det kunne være meget spændende at møde og tale med smiley


  • #13   28. dec 2013 Altså nu har jeg social forbi, så jaaah, det er ikke lige min kop the at møde nye mennesker smiley
    Jeg har mødt Camilla Stormont, hun har meget mere humor end man lige går og tror smiley også smiler hun hele tiden smiley


  • #14   28. dec 2013 Jeg har mødt... 12 personer, hvis jeg tæller rigtigt, her fra HG - hvor vi har skrevet sammen og derefter aftalt at mødes. Så har jeg også mødt nogle stykker på Paradisgården smiley de har alle været nogle jeg havde et godt indtryk af, og det ændrede sig ikke efter jeg mødte dem smiley desværre snakker jeg ikke med så mange af dem længere, jeg er super dårlig til at holde kontakten med folk! og er generelt ikke en særlig social person

    Jeg kunne godt tænke mig at møde Fleur med Peter og AS med Brandúr smiley


  • #15   28. dec 2013 Det er et par/tre personer her inde jeg ikke tror jeg ville kunne komme over ens med i særlig lang tid smiley Men der er da en del jeg kunne tænke mig at træffe smiley Også har jeg truffet et par stykker smiley

Kommentér på:
Er i skeptiske over for at møde andre herinde?

Annonce