{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

2014 er jo allerede bedre ;) {{forumTopicSubject}}

Jaaa, for mig er 2014 allerede et MEGET bedre år end 2013 smiley

- Jeg står nemlig ikke med en pony der er så syg så han kan dø af det i år smiley

Jeps, jeg indledte 2013 med en dødsyg pony, der havde fået en meget voldsom omgang sandkolik d. 28. december, hvor jeg endte med at sove ude ved ham for at gå med ham og sørge for ham (give smertestillende og generelt holde øje med ham).

Han endte med at udvikle fedtlever fordi han ikke ville spise noget (og han er jo ellers shetlænder), hvilket kan være dødeligt for ponyer/heste..

Men HELDIGVIS kom han sig, så ja, der skal skis'me ikke meget til, før 2014 er bedre end 2013 smiley

Så selvom det har været en jævnt kedelig nytårsaften denne gang, så er jeg nu yderst tilfreds smiley

Ingen syg pony, og ingen bange hund eller kat smiley

Hvad med jer, er I kommet fint ind i det nye år?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2014 er jo allerede bedre ;)
  • #1   1. jan 2014 Fedt at høre! Joo, 2014 starter da ganske udemærket. Det bliver et travlt år, men det er jo bare at få det bedste ud af det. smiley

• #2   1. jan 2014 Er sikker på at det bliver et bedre år end 2013 for mig - det SKAL det bare, for med det jeg og mine ponyer har været udsat for (mistet låneponyen pga. nogle andre mennesker der mener de skulle "have" hende i stedt for at købe en til deres datter, en pony der var syg stort set hele året, og kostede over 11 000 kr. i dyrlæge (shetlænderen x3)), kan det kun gå værre, hvis de pludseligt skal aflives (hvilket self. ikke sker ;))

• #3   1. jan 2014 Tjaaaa har sku fået en meget god start, har fået taget rytterlicens, og har en pony i topform, og en ridelærer der tror på både mig og hesten, så det er ikke noget at brokke sig øvet??

• #4   1. jan 2014 2014 er for mit vedkommende præcis som det var i 2013 indtil videre. Der er ikke sket det store endnu, andet end at jeg står og skal finde et job

• #6   1. jan 2014 Super start >.< veninderne mobber mig og min gamer ven med vi kærester xD vi ender dog ud i at kysse.
    Men nu sidder jeg med et mindre panisk øjeblik >.<

• #7   1. jan 2014 Super godt han kom sig! 2014 ser også ud til at blive bedre for mig end 2013, da min ride-lære i går tilbød mig part på min absolutte drømme hest! 3 timer forsinket: Godt nytår!!

• #8   1. jan 2014 Tja... Jeg kom rimelig dårligt ind i år 2014... Jeg ligger med slem forkølelse og hævede lymfekirtler... Og selvfølgelig kan jeg ikke sove -.-

• #9   1. jan 2014 Well, jeg mistede min hoppe i feb. 2013 grundet en infektion i livmoderen + kastning af føllet, og så tilstødte der en masse komplikationer efterfølgende, som endte med fedtlever og en aflivning. Så jeg frygter lidt, at der skal ske noget lign. i det her år, men jeg håber det ikke.

2014 må have noget godt at byde på, og 2013 vil absolut ikke blive savnet... Det har bare ikke været mit år...

• #10   1. jan 2014 2013 var noget af en rutchebane tur. min mormor fik kræft for anden gang.
    men til gengæld afsluttede hun sin kemo blot 8 måneder efter hun fik konstateret kræft, og blev hermed erklæret rask.! Weeee

Min mor lider af depressioner og angst, og i 2013 fik hun 4 anfald, hvor det var nødvendigt at få hende indlagt.

Men jeg holder hovedet højt, og satser på 2014 bliver ti gange bedre!
    - Der skal nogle stævner i gang med Landeur, og træningen er allerede i fuld gang.

- Jeg bliver student, og det ser jeg frem til.

- jeg skal ud og finde læreplads, det håber jeg kommer til at gå fantastisk.

Ja, jeg tror det var det! smiley

• #11   1. jan 2014 Tja dårlig start herfra
    1. Vi glemte klokken og for frem og tilbage for at finde champagnen frem, samt komme igennem på skype(hvilket først lykkedes efter 01)
    2. Har sindssygt ondt i mit højre ben og knæ uanset hvad jeg gør, og det så trælst for går du ud og bevæger dig, ingen ændring, suk

Kommentér på:
2014 er jo allerede bedre ;)

Annonce