{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sikkerhedsvest
  • #1   17. sep 2014 Min niece på 4 har en skildpaddevest (den der med mange små plader), den sys jeg er rigtig god til især de yngste ryttere, da den er lidt mere fleksibel og rarere at have på, jeg har også selv en, riders company (mener jeg mærket er) og sys den er rigtig behalig at have på, det er både med snøre i siden og velcro ved mave og skulder, den har en god pasform og giver stadig god støtte smiley

Det vigtigste er at den er sikkerhedsgodkendt.

Priser afhænger meget af mærket, min kostede 1000 kr og min nieces kostede 700 kr smiley

Vil anbefale at i tager ud at præve en, da det er vigtigt den sidder godt og er behaglig at have på smiley
    Håber det var lidt hjælp smiley

• #3   17. sep 2014 Jeg har en riders company med snøre. Til en vejl. pris på 799 - Er super glad for den og den er rigtig behagelig at have på, når man som i mit tilfælde også somme tider må færdes rundt i stald/på fold med den (har en unghest med periodevis løse bagben). Den er super bevægelig og beskytter godt. Kan klart anbefales!

profilbillede
  • #4   18. sep 2014 100 mange tak for hjælp, vil prøve at kikke efter en med lameller til hende smiley

• #5   18. sep 2014 Hej har lige set ryttersrideudstyr.dk har dem på tilbud til 399,- smiley

• #6   18. sep 2014 super 1000 tak kikker lige smiley

Kommentér på:
sikkerhedsvest

Annonce