{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
363 visninger | Oprettet:

Ridestøvler - Størrelse {{forumTopicSubject}}

Hej HG'ere.
Er det virkelig ekstremt umuligt, at finde nogle ridestøvler, som ikke koster 1500+ fordi man har nogle besværlige mål?
Jeg er 36 i foden, 38, 5 i læggen på det bredeste sted, 41 i højden på ydersiden og 38 på indersiden.
Jeg kunne bare virkelig godt tænke mig nogle læder ridestøvler, fordi jeg er træt af de der lange gummiagtige ridestøvler.
Men det har ikke lykkedes mig at finde nogle, passer de i læggen er de alt for høje, passer de i længden, er de alt alt for smalle.
Er jeg den eneste med dette problem?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridestøvler - Størrelse
  • #1   8. apr 2015 Jeg er også meget besværlig.. Har meget lange og tynde ben og ledte efter støvler i laaaang tid før jeg fandt nogle smiley var for nærig til at købe specielsyede..
    Men jeg har faktisk nogle i din størrelse TROR jeg.. Jeg kan lige måle dem i morgen hvis du kunne være intr? smiley


  • #2   8. apr 2015 Det er simpelthen så træls! smiley
    Jeg synes at det er dyrt at jeg skal give så mange penge for et par støvler, når jeg ikke har min egen hest, og kun passer og rider en andens hest. :s
    Det må du da gerne gøre! smiley


  • #3   8. apr 2015 Skriv lige en pb til mig i morgen så jeg husker det smiley

  • #4   8. apr 2015 Det vil jeg gøre! smiley

  • #5   8. apr 2015 Jeg har selv et par De Niro, de fås til 2000+ smiley
    De fåes i utroligt mange forskellige mål til hver fodstørrelse, så der burde nok værre en hvis det er noget af interesse smiley


  • #6   8. apr 2015 Jeg er også besværlig har fuldkommen samme problem



  • #8   8. apr 2015 Stephanie: 2000 er også bare mange penge, når jeg som sagt ikke har min egen hest og kun rider og passer en andens.. Men hvis der virkelig ikke er andre udveje, så må jeg jo betale prisen.. Jeg har også fundet et par fra montar, som tæt på passer, den er dog 44 i højden.. De koster 1799.. :s

    Celina: ja det er jo en mulighed, hvis det bare er fuldstændig umuligt. Hvad plejer du at give for det? smiley


  • #10   9. apr 2015 Ja det er jo det, det er bare tanken om man betaler så meget for en støvle, også skal man også bruge penge på at få taget noget af støvlen haha! smiley

  • #11   9. apr 2015 Langt de fleste læderridestøvler koster 2.000+
    Prøv at kigge efter noget som HKM. De laver nogle fornuftige i læder til den halve pris smiley De fåes også i mange mål smiley

    Jeg har selv et par Königs Favorit, som jeg gav 2.500 for - det syntes jeg var billigt
    Kan dog godt se at det er mange penge, når det ikke er din egen og du måske vokser ud af dem, hvis dine benmuskler ændres smiley

    Evt. få sat 1-2 kiler i hælen.

    Der er f.eks denne model: (link fjernet)
    Som i en 36 XW er 44 i højden og 38 i læggen.

    Jeg har altid en kile i mine støvler, specielt hvis de er nye.

    Ved ikke hvor du bor henne? Men hvis der f.eks er en Horze inden for rimelig afstand vil jeg anbefale dig at tage ind til dem. De kan måle, så du ved at det er den rigtige størrelse, og har de ikke lige en støvle hjemme i de mål, så kan de bestille dem hjem og typisk til en rimelig pris omkring 1-1.200 kr mange af dem smiley


  • #12   9. apr 2015 Ja det gør de selvfølgelig, det ved jeg også godt. smiley Altså jeg satser ikke på jeg vokser ud af dem, jeg vil gerne tabe mig lidt (Er 158, vejer 58kg) men ved ikke, hvor meget man taber sig på læggen. smiley
    Trykker jeg på linket, kommer der ikke noget andet frem, end forsiden? smiley

    Jeg bor i Nyborg på Fyn, og den Horze der nok er tættest på, er den i Aabenraa, hvis jeg ikke vil til at skulle betale bro også. smiley


  • #13   9. apr 2015 De hedder Equipage Napoli smiley

  • #14   9. apr 2015 Nu kom den smiley


Kommentér på:
Ridestøvler - Størrelse

Annonce