{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.027 visninger | Oprettet:

Hårfarve - hvilken? {{forumTopicSubject}}

Hvad kan I anbefale af hårfarve til hjemmefarvning? Og hvilken farve skal man vælge for at få denne farve?

Evt nogen som vil fortælle hvad de har givet for en fuld farvning hos frisør? smiley

Vil gerne have farvet mit hår helt mørkt som dette til min 18 års (sidst i juni), men vil lige se hvad der passer bedst til min pengepung smiley Er nemlig ikke helt sikker på at jeg har penge til at få det fixet hos en frisør, da det er den dyreste måned på året for mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hårfarve - hvilken?
  • #1   29. apr 2015 Loreal casting
    - cream gloss.

bruger jeg hver halv år, det er en tonings farve som går ud lige så stille igen. Man får ikke grimme udgravninger af den, da den fungere som en skylle farve.. Jeg farver med den som hedder Dark Brown og det bliver som på billedet smiley

Jeg betaler ca. 68-78 kr på tilbud og 120 kr i fuld pris alt efter butikken jeg handler i smiley jeg har langt hår og benytter to stk for at få fuld udbytte som sælgeren foreslog mig da jeg havde meget hår der skulle dækkes.

• #2   29. apr 2015 okay tak, den vil jeg da lige notere smiley Nu skriver du at den går stille ud igen - altså hvor lang tid går der ca til man ser en direkte forskel? smiley Jeg har sådan mellem mørkt hår. Fik farvet sidste gang hos en frisør, det fik dog ikke den ønskede farve men falmede alligevel ud ret hurtigt? smiley

• #3   29. apr 2015 Det ses i mine øjne slet ikke smiley - du bliver jo bare lige så stille din egen hår farve igen, men dette sker honorer det hele og ikke bare et sted smiley

Personlig var jeg selv ret bange for at farve men denne har bare gjordt mig trug ved det. Har også haft brugt deres røde Nuance uden problemer smiley

• #4   29. apr 2015 okay smiley
    Hvad er din erfaring med om 1 pakke er nok, eller om man skal have 2? Det tror jeg nok næsten er det sværeste at bedømme? ;o) Ved ikke hvordan dit hår er selvfølgelig smiley Mit går til næsten ned under brystet og så er det sådan rimeligt tykt, men ikke mega? xD Lidt svært at forklare smiley

• #6   29. apr 2015 okay super - tak for svar smiley

• #7   29. apr 2015 Det med at man ikke får udgroninger af toningsfarve eller skyllefarve er ikke korrekt. Det kommer MEGET an på ens hår. Jeg bruger en der hedder Dark Brown også fra Loreal Paris og jeg får altså udgroninger. Men farven holder til gengæld MEGET længe i mit hår. Jeg vasker dog også kun hår en gang ugentligt. Men der er altså mange faktorer der spiller ind.

• #8   29. apr 2015 Tror jeg prøver den creme gloss der og så må vi se smiley

• #9   29. apr 2015 Altså både min mor og jeg har brugt den jeg nævner ovenfor smiley og ingen af os har fået udgroninger overhovedet og jeg vasker næsten daglig grundet mit job. smiley jeg bruger to bøtter og jeg har hår ud i en armlængde så det er nødvendigt smiley

• #10   29. apr 2015 Jeg fik mit farvet hos en frisør for et par dage siden, og jeg gav 1100 kr for det, (inklusiv klipning af spidser) og mit hår går altså længere ned end til brystet, og det er virkelig tykt også.

Men jeg plejer at skulle bruge 2 eller 3 hjemmefarve pakker når det er, da mit hår, som sagt, er langt og tykt.

En lille huskeregel som jeg altid har fået af vide; hvis ens hår er længere end skulder længde, skal man bruge mindst 2 pakker. Så hvis dit hår er længere end dine skuldre, skal du nok bruge 2. smiley

• #11   4. maj 2015 DanskVarmblod: ved du hvilket nr den der "dark brown" har? Synes det er lidt et mareridt, for kan ikke rigtig få det til at stemme overens. Hvad med den som i matas hedder darkest brown? Er det den eller er den endnu mørkere? smiley

• #12   4. maj 2015 Den hedder 400 i farve kode

profilbillede
  • #13   4. maj 2015 Tak smiley

Kommentér på:
Hårfarve - hvilken?

Annonce